گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 4968

29 اسفند 1402 06:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: آبشخور انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نهضت عاشورا است

امام جمعه گنبدکاووس در مراسم رژه نیروهای مسلح گنبدکاووس گفت: آبشخور انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نهضت عاشورا و آنچه تامین کننده ادبیات دفاع مقدس است و در نشدن ها درس ایستادگی می دهد عاشورا است.

به گزارش قابوس نامه , حجه الاسلام ترابی افزود: درس های عاشورا باعث شد احساس ذلت به حامیان نظام شاهنشاهی تحمیل شود و ادبیات برگرفته از نهضت امام حسین(ع) جنگ تحمیلی را با عنوان دفاع مقدس نامید.

وی با اشاره به تحول عظیم منطقه اذعان کرد: امروز حتی اروپا که روزی با آمریکا همراه بود از آن جدا شده و مقابل آمریکا ایستاده است و همه اینها به خاطر ایستادگی مردم و نظام ماست.

حجه الاسلام ترابی همچنین وحدت میان مسئولین و مردم گنبدکاووس را نشان مهربانی در ایران اسلامی  دانست و افزود: این مهربانی و وحدت در پاسخگویی و خدمت به مردم در شهرستان گنبد نیز باعث افتخار است.

در این مراسم فرمانده سپاه گنبد نیز با اشاره به شاخص های مهم انقلابی گری در کلام مقام معظم رهبری تاکید کرد این اصل مهم همواره باد مورد توجه همه مسئولین و به طور خاص نیروهای مسلح قرار گیرد.

qaboosnameh33

سرهنگ علی لشکر بلوکی همچنین استقلال ، پایبندی به ارزشها ، شجاعت در اقدام و تقویت روحیه انقلابی گری و خدمت به مردم را اصول هندسه انقلاب که در در رهنمود های مقام معظم رهبری به اشاره شده است برشمرد و گفت: امروز نفی تحقیر ملت به وسیله استکبار و سعی دولتمردان و مسئولین برای اقتدار نظام و ارزش ها باید حفظ شود و اجازه ندهند ملت ایران در مقابل حربه های سیاسی دشمن تحقیر شود.

وی عصه فرهنگی را یکی از مهمترین عرصه ها برای اقدامات شجاعانه عنوان کرد و تصریح کرد: همه و به طور خاص مسئولین ما باید از سعی کنند از سوق دادن نسل چهارم و پنجم انقلاب  توسط دشمن شجاعانه مقابله کنند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو