گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 5609

29 اسفند 1402 12:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

واکنش سردار صادقی به اتفاقات پیش آمده در دانشگاهها؛ نسبت به برخی روسای دانشگاه به شدت گله مندیم

فرمانده سپاه نینوا گفت: قرار دادن تریبون مقدس دانشگاه در اختیار فعالین فتنه تحت عنوان فعال سیاسی اشتباه و خطا است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از دانشجو سلام؛ در پی دعوت از عناصر فتنه در مراسمات دانشگاه سردار صادقی در حاشیه مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما هم در خبرها شنیدیم در برخی مراکز دانشگاهی تریبون مقدس و مبارک دانشجویی به کسانی تحت عنوان فعال سیاسی که در فتنه سال ۸۸ بودند داده می شود که این اشتباهات را مردم بصیر و دانشجویان فهیم می فهمند و دچار تشخیص اشتباه نمی شوند.

وی گفت: دانشجویان خوب می فهمند جابجا کردن عنوان فعال فتنه و فعال سیاسی هر کدام چه معنایی دارد.

سردار صادقی با گلایه از برخی روسای دانشگاهها گفت: ما از رفتارهای برخی دانشگاه ها خصوصا دانشگاه هایی که در نظام تربیتی فرزندان ما در آموزش و پرورش موثر هستند گلایه داریم.

فرمانده سپاه گلستان ادامه داد: روسای این دانشگاه ها عمدا فضا و شرایطی را بوجود می آورند تا کسانی که مربی جامعه ما هستند در این فضا قرار گیرند و این در حالی است که مقام معظم رهبری تاکید جدی در حوزه علوم انسانی دارند و حال تصور کنید اگر این مباحث با جریان فتنه خلط شود چه اثر تربیتی می تواند بر روی فرزندان ما داشته باشد.

وی گفت: دانشجویان فهیم و بصیر ما دقت کنند و مراقب محیط پاک دانشجویی باشند و در عین حال که تلاش کنند تا محیطی در دانشگاه بوجود بیاورند که در آن تضارب آرا وجود داشته باشد باید از جریانات منافقانه و فتنه دوری نمایند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو