گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 6038

29 اسفند 1402 07:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بخشدار مرکزی گنبدکاووس معارفه شد؛ کرسی بخشداری گنبدکاووس به رضا باقری رسید

طی مراسمی که صبح امروز در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، احمدرضا آدینه بخشدار بخش مرکزی شهرستان پس از 35 ماه خدمت کرسی بخشداری را به رضا باقری واگذار کرد.

به گزارش قابوس نامه، در این مراسم مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان گفت: در آستانه آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید به مردم نشان دهیم که کمر همت را برای خدمت به آنها بسته ایم تا شیرینی برکات انقلاب در کام آنها احساس شود.

احسان مکتبی  با اشاره به صدق ، بی آزاری و خدمت به خلق به عنوان سه مصداق خدمت درفرمانداری، بخشداری و دهیاری ،افزود: این مضامین در در فرهنگ و ادبیات ما و ترکمن جایگاه خاصی دارد و باید در مدیریت مورد توجه واقع شود.
وی اذعان کرد:  شاید تصور بر این باشد که دهیاری ها و بخشداری ها نقش موثری ندارند در حالیکه آنها سرانگشتان حکومتند که در خدمت مستقیم به مردم کارها را به سامان می رسانند.

مکتبی تغییر مدیران را در جزئی از جمهوریت نظام و چرخش نخبگانی عنوان کرد و در ادامه گفت: پست ها ماندگار و دائمی نیستند و دیر یا زود باید این پست ها را به دیگری بسپاریم البته این به معنای کوچک بودن یک فرد و بزرگ بودن دیگری نیست بلکه نوعی گردش نخبگان و نیری انسانی در جایگاهها است.

وی رویکرد دولت را حرکت به سمت توسعه و اصلاح ساختار دانست و افزود: این حرکت برای این است تا مردم از زندگی در سایه انقلاب اسلامی احساس امنیت کنند و قصد این است که از افراد موثر و توانمند بیشتر استفاده شود چرا که تلاش برای خدمت در این نظام میثاقی دوباره با امام و رهبری ، شهداو تمام کسانی است که برای این آب و خاک تلاش کرده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز ضمن تشکر از 35 ماه خدمت حمیدرضا آدینه در بخشداری گفت: در مدت خدمت ایشان شاهد توسعه و عمران و آبادانی زیادی در روستاهای این بخش بودیم که ناشی از تلاش های بی وقفه آقای آدینه است.

عبدالقدیر کریمی در ادامه سخنانش با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 223 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان با 851 میلیارد 340 میلیون ریال در ایام دهه فجر اظهار کرد: این طرح ها 157 نفر اشتغالزایی مستقیم و تعداد قابل توجهی اشتغالزایی غیر مستقیم دارد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی گلخانه 41 هکتاری در روستای خوجملی گنبد یکی از طرح های ویزه دهه فجر است که با اعتبار یک هزارو 540میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی آغاز می شود.

معاون استاندار گلستان با اشاره به اجرای طرح های مختلف گلخانه ای در گنبد ابراز امیدواری کرد در آینده این نزدیک این شهرستان در سطح استان و حتی کشور در این رابطه به عنوان شهر گلخانه ای شناخته شود.

احمدرضا آدینه بخشدارسابق گنبدکاووس نیز به برخی فعالیت های خود در 35 ماه تصدی بخشداری اشاره کرد و گفت: در بخش عمرانی 220 میلیارد ریال و در بخش فرهنگی نزدیک به 20 میلیاردریال از محل درآمدهای دهیاریها هزینه شده است و با همکاری بانک ملی 1700 فقره تسهیلات برای تعریض خیابانها و به مردم اعطا شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو