گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 7454

29 اسفند 1402 05:53

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار معروفی در نشست خبری: رزمایش اقتدار عاشورایی در گلستان برگزار می شود/شعار ماخدمت بی منت به مردم است (2)

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مردمان ما در ایران اسلامی مردمان هوشمندی هستند و با انواع گرایش ها و مذهب ها در مواقع حساس نجابت خود را نشان می دهند و در یک جبهه قرار میگیرند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا پیش از ظهر امروز در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی بعد از عرض خیر مقدم گویی به اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاری یک شغل حساس و ظریف و نیازمند حساسیت بالایی است. در کنار این حساسیت مدیریت افکار جامعه به دست رسانه هاست و امید به جامعه یکی از مهمترین رسالت رسانه هاست.

وی افزود: دشمن ما چندین سال است در حال دشمنی با کشور و مردم ماست، مبارزه با این طرز تفکر و جنگ نرم به دست رسانه ها رقم می خورد.

سردار معروفی با بیان چرایی نامگذاری رزمایش عاشورایی با نام محمد رسول الله ۲، تاکید کرد: ما در دوران دفاع مقدس در یک جنگ سخت نابرابر عملیاتی را اجرایی کردیم که به همین نام بود. محمد رسول الله ۲ برگرفته از همان نامی است که در دوران دفاع مقدس نامگذاری شد. امروز هم در پیچیده ترین وضعیت اقتصادی و معیشتی هستیم.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: امروز هر چه وفاق و وحدتمان محکم تر و منسجم تر باشد ما در این عملیات موفق تر خواهیم بود.

وی اذعان داشت: مردمان ما در ایران اسلامی مردمان هوشمندی هستند. حضور در دفاع مقدس و ناکامی انواع فتنه هایی که در کشور به وجود آمد بیانگر هوشمندی مردمان است. مردم ما با انواع گرایش ها و مذهب ها در مواقع حساس نجابت خود را نشان می دهند و در یک جبهه قرار میگیرند همانند استان گلستان که مردم در کنار هم با انواع گرایشات و مذاهب برادر و برابر هستند.

qaboosnameh312

رزمایش محمد رسول الله ۲ در دو مرحله اجراء خواهد شد

وی با اشاره به این که رزمایش محمد رسول الله ۲ در دو مرحله اجراء خواهد شد، افزود: در مرحله اول، رزمایش 1000 گردان و بیش از 7000 گروه جهادی در سراسر کشور به نمایش در خواهد آمد که در استان گلستان رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر و تمام گردان های حاضر در استان، در ورزشگاه شهدای گرگان برگزار خواهد شد.

سردار معروفی ادامه داد: حفظ انسجام و ستون کشی و رزم شبانه و تجمعی با حضور مسئولین پیش بینی شده در مرحله اول در دستور کار خواهد بود.

وی ادامه داد: موضوع دوم در مرحله اول رزمایش اعزام ۳۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم است و در تمام شهرستان های استان گروه های سنی و شیعه و با رویکرد جدید در چندین موضوع انجام کار خواهند داشت.

فرمانده سپاه نینوا اذعان داشت: عمران، ترمیم، زیبا سازی مدارس و فرهنگی از جمله مهمترین اقداماتی است که در اردوهای جهادی روز اول رزمایش (سه شنبه) انجام می شود.

با مردم در کنار مردم برای مردم

سردار معروفی با اشاره به این که این افتخار ماست که خدمت بی منت برای مردم نجیب و عزیز کشور و استان عزیز را انجام دهیم، اعلام کرد: . طوری خدمت نکنیم تا توقعی ایجاد شود که مردم از ما تشکر کنند . این خدمت وظیفه پاسداری از انقلاب ماست.

وی در ادامه گفت: در مرحله دوم این رزمایش تجمع بزرگ عاشوراییان انقلابی با حضور 20 هزار نفر متشکل ازگردان های بیت المقدس، امام علی(ع)، فاتحین، امام حسن(ع) و گروه های جهادی را روز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای گرگان پیش بینی کرده ایم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان این که در این رزمایش گروه های جهادی رسانه برای اهالی و اصحاب رسانه تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: تمام رسانه های استان در این چند روز عملیات تمام همت خود را به کار بگیرند تا بتوانیم کمکی به این انقلاب کرده باشیم.

وی عنوان کرد: هر چه بتوانیم عزت و شرف را برای کشور تقویت کنیم و حتی اگر در این راه جان های خود را از دست بدهیم، می توانیم سربلند باشیم

سردار معروفی با اشاره به این که دشمن می گوید مردم از انقلاب خسته شده اند، افزود: وقتی ۱۰۰۰ گردان بیت المقدس مردمی وقتی می آیند و اعلام آمادگی می کنند این ها نشان دهنده این است که نه تنها مردم ما از انقلاب اسلامی خسته نیستند بلکه با وجود مشکلاتی اقتصادی و معیشتی تا پای جان پای انقلاب ایستاده اند و به هیچ عنوان دست از حمایت آن برنمی دارند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو