گروه : پیشنهاد ما /

شناسه: 7458

29 اسفند 1402 07:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در بحبوحه مشکلات معیشتی خانه احزاب را کم داشتیم ؛ پروژه حیاتی بندرخشک اینچه برون معطل کمیسیون ماده 69

خانه احزاب استان گلستان امروز چهارشنبه با حضور یکی دو مهمان کشوری و تعدادی از احزاب اصولگرا ، اصلاح طلب و مستقل تشکیل می شود در حالیکه مردم در انبوهی از مشکلات معیشتی قرار دارند .

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ در حالیکه شاهد عملکرد ضعیف دولت در بخش های اقتصادی هستیم و تبعات آن فشار اقتصادی مفرط به مردم است ، بجای چاره جویی و تعیین تکلیف وضعیت معیشتی مردم ، استاندار گلستان پیگیر راه اندازی خانه احزاب در استان گلستان شده است .

استاندار گلستان از خود بپرسد مطالبه خانه احزاب امروز خواسته چند درصد مردم استان است جز یک خبرنگار باسابقه که در نشستهای خبری با استاندار هر بار بخاطر اینکه خودش دبیر یکی از این احزاب غیر مردمی است ، از او پاسخ می خواهد که چرا خانه احزاب گلستان را ایجاد نمی کند .

مروری بر عملکرد احزاب نشان می دهد که آنها هیچ گاه کارکرد مثبتی در توسعه سیاست در ایران نداشته و بخاطر منافع شخصی و عدم لحاظ کردن منافع مردمی یا به دامن تندروی افتادند و یا اینکه اپوزوسیون نظام شدند .

احزاب در ایران همواره خواسته های شخصی خود را در قالب حزب سیاسی مطرح می کردند و هیچ گاه مطالبات مردمی را پیگیری نکردند . چند صباحی نیز در دولتهای هاشمی (کارگزاران) ، خاتمی ( مشارکت و مجاهدین ) ، روحانی ( اعتدال و توسعه) رونق گرفتند اما به دلیل کم تحرکی و سلایق شخصی عملکرد مثبتی نداشته و مهمتر اینکه بجای پذیرش شکست و تاثیرات منفی سیاستهای حزب آنها در برنامه های دولت ، تقصیر را به گردن نهادهای نظام و برخی شخصیتها می انداختند .

تاریخچه احزاب در ایران نشان می دهد که هیچ گاه مردمی نبوده اند و اگر نمایندگی های احزاب در استان گلستان نگاه کنیم متوجه می شویم که 40 تا 50 نفر در استان گلستان احزاب را بین خود دست به دست می کنند و اکثر آنها در سایر احزاب هم حضور دارند .

نکته مهمی که در اینجا لازم است بیان شود بی توجهی استاندار به توسعه استان و راه اندازی پروژه های بزرگی نظیر بندرخشک اینچه برون است که به دلیل تعطیلی کمیسیون ماده 69 که ریاستش با استاندار است ، این پروژه بزرگ خوابیده در حالیکه راه آهن موافقت نامه های خود را به این کمیسیون ارسال کرده و منتظر جواب است .

واقعا خانه احزاب می خواهد چه مشکلی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند ؟ این سوالی است که امروز در بحبوحه مشکلات اقتصادی استان گلستان مطرح است که واقعا دولتهایی که برچسب اصلاح طلب ، اصولگرا ، اعتدالگرا و ... داشتند ، برای مردم ما چه کردند ؟

گفتنی است خانه احزاب استان گلستان امروز چهارشنبه با حضور یکی دو مهمان کشوری و تعادی از احزاب اصولگرا ، اصلاح طلب و مستقل تشکیل می شود .

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو