شناسه: 6867

29 اسفند 1402 05:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماز عید بندگی در گنبدکاووس/ تصاویر

نماز عیدفطر، عید بندگی در مصلی نماز جمعه امام جعفرصادق(ع) به امامت امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام محمود ترابی برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام ترابی در خطبه های نماز عیدفطر با اشاره به اهمیت این عید و پیمان با خداوند برای حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان گفت: در این عید با زکات فطره مردم نیازمند را در مال خود شریک می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت بزرگداشت سالروز شهدایی چون شهدای موتلفه اسلامی به ویژه شهید نواب صفوی و همچنین شهدایی چون شهید چمران تاکید کرد و اذعان کرد: گرامیداشت این شهدا هم بر پرورش خودمان اثر گذار است وهم به انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جدید کمک می کند.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به تهاجم دشمن به ویژه در حوزه تحریم و تهاجم فرهنگی نیز گفت: دشمن سعی در القاء ناامنی و سیاه نمایی در کشور را دارد و نگذارد موفقیت ها و راه روشنی برای مردم مشخص شود.

خطیب نماز عیدفطر گنبدکاووس ادامه داد: وظیفه ما در این وضعیت که دوران سخت تری چون جنگ ، تحریم و عناوین مختلف خلق را در کشور پشت سرگذاشته ایم، سنگین تر است و باید بدانیم خدایی که می تواند دشمن را با از بین بردن عهدنامه ای با نشانه ای مرئی چون موریانه و هزاران نمونه دیگر تحریم کند ، می تواند ما را یاری کند و در صف دشمن شکاف ایجاد کند.

وی بر لزوم توجه به استعدادهای داخل تاکید کرد و گفت: پیروزی دست خداست و این نشانه ها برای این است که تکیه گاههای دورغین و تکیه بر خارج را کنار بگذاریم و به خود تکیه کنیم که در همین منطقه خودمان با تکیه بر استعداد نخبگان و همت و تلاش آنها می توانیم تغذیه کشور را تامین کنیم و مسئولین نیز باید در این مسیر و به اسعتدادها برای ساخت آینده نگاه ویژه ای داشته باشند.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7 qaboosnameh 8 qaboosnameh 9

qaboosnameh 10

qaboosnameh 11

qaboosnameh 12

qaboosnameh 13

qaboosnameh 14

qaboosnameh 15

qaboosnameh 16

qaboosnameh 17

qaboosnameh 18

qaboosnameh 19

qaboosnameh 20

qaboosnameh 21

qaboosnameh 22

qaboosnameh 23

qaboosnameh 24

تصاویر از محمدباقر مددی

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو