شناسه: 9238

01 اردیبهشت 1403 02:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تریبون آزاد انتخاباتی به سبک کارتن گردی درگنبد کاووس/تصاویر

 تریبون آزاد انتخاباتی با موضوع سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری در بوستان های گنبد کاووس  برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه مکارگردان برنامه تریبون آزاد انتخاباتی گنبد کاووس در حاشیه این مراسم  گفت: از طریق این تریبون آزاد، شهروندان مشکلات، مطالبات و انتظارات خود را از رییس جمهوری آینده و شبهات انتخاباتی خود را بیان کردند.

حسین رجبی  افزود: یکی از اهداف برگزاری این تریبون آزاد انتخاباتی، تبیین اهمیت انتخابات و افزایش شور و نشاط انتخابات در شهرگنبد کاووس  است.

وی ادامه داد: تاکنون دو  تریبون آزاد در شهرستان‌ در محل های پارک شهرداری و باغ ملی برگزار شده و این برنامه همراه با دیدار چهره به چهره در حاشیه شهر ها و روستاها برای حضور حد اکثری در انتخابات  برگزار می شود.

رجبی  با بیان اینکه این برنامه ها پس از ضبط ازدر سطح فضای مجازی و پایگاه های خبری پخش خواهد شد گفت: استقبال شهروندان از این برنامه مطلوب بوده و از این طریق بخشی از پیشنهادها و انتقاد شهروندان به مسوولان منتقل می شود.

در این تریبون آزاد انتخاباتی که با همت پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه و قرارگاه جهادی شهید تولی  با موضوع سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، شماری از شهروندان گنبدی  به بیان دیدگاهها و نظرات خود در باره شرکت در انتخابات و مطالبه خود از رییس جمهوری آینده پرداختند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود و سعید جلیلی، محسن رضایی، سیدابراهیم رییسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی در این عرصه رقابت می‌کنند.

t27



t28

t29

t30

t31

t32

t33

t34

t35

t36

t37

t38
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو