گروه : گزارش /

شناسه: 4964

29 اسفند 1402 15:26

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

غرفه دارای جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در گنبد؛ مدت جشنواره کوتاه است/ گنبد نیاز به تبلیغات بیشتری دارد

غرفه داران یازدهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین که برای نخستین بار است در شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود ضمن ابراز رضایت از همکاری و همراهی شهرستان در این جشنواره به نکات مختلفی از جمله کم بودن مدت برگزاری جشنواره اشاره دارند.

به گزارش قابوس نامهٰ رحمانی غرفه دار یزدی نمایشگاه سوغات به خبرنگار ما می گوید: 3 دوره برای شرکت در جشنواره به گلستان آمده ام ٰ گنبد نسبت به گرگان تبلیغات ضعیف است اما مسئولین برگزاری همکاری خوبی داشتند.

qaboosnameh 8

وی در مورد مدت برگزاری نمایشگاه نیز اضافه می کند: سه روز برای برگزاری این نمایشگاه کافی نیست و یک روز کامل تنها برای چیدمان و استقرار ما زمان می برد و عملا دو روز می توانیم محصولات خود را بفروشیم که زمان خیلی کمی است.

آرین زمانی نیز 4 دوره است از استان کرمانشاه در جشنواره فرهنگ و اقوام شرکت می کند. او نیز مدت برگزاری را برای عرضه محصولات خود کافی نمی داند.

qaboosnameh 7

زمانی با ابراز رضایت از همکاری شهرستان و محل اسکان از مسئولین برگزاری نمایشگاه خواستٰ نظارت بیشتری انجام شود تا تنها تولیدکنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را ارائه دهند و هر استان تنها محصول خود را عرضه کند نه صاحبان فروشگاهها.

مهرپویا خلیلی از استان قم نیز یکی دیگر از غرفه داران است  که از مجموع نمایشگاه ابراز رضایت می کند اما افزایش امکانات و تبلیغات بیشتر را لازمه ادامه این میزبانی می داند.

حسین زاده غرفه دار تبریزی این نمایشگاه نیز به خبرنگارما می گوید: تصور من از گنبد یک شهر کوچک با مردمانی ضعیف بود در حالیکه با سفر به ین شهر دیدم آنطور نیست اینجا مردم خونگرم و با سطح زندگی نسبتا خوبی دارد و تا کنون فروش خوبی هم داشته ایم.

qaboosnameh 5

او نیز به افزایش امکانات نمایشگاه اشاره می کند می گوید: در کل مکان برگزاری نمایشگاه خوب است اما برای تکرار این میزبانی خوب است امکانات بهتری از جمله سرویس های بهداشتی مناسب تر و مجزا برای خانم و آقایان در نظر گرفته و مدیریت بهتری در این زمینه انجام شود.

مهدی منوچهری عرضه کننده محصولات سفال از استان همدان نیز می گوید: استقبال مردم از غرفه ما متوسط بود البته با توجه به اینکه اولین تجربه گنبد است خوب بود و نیاز است بیشتر تبلیغات شود.

qaboosnameh 1

او در گفتگو با خبرنگار ما همچنین با اشاره به باستانی بودن گنبد و تعدد فرهنگ و اقوام این شهرستان می گوید حتما از آثار تاریخی از جمله برج قابوسٰ شهر جرجان و موزه فرش گنبدکاووس دیدن خواهد کرد.

شاهی غرفه دار دامغانی است که او نیز با اشاره به اینکه استقبال زیادی از غرفه او نشده است می گوید: در سطح شهر هم بنر های تبلیغاتی را دیده ام ولی هنوز آنطور که مورد انتظار است از محصولات ما استقبال نشده است. اما همکاری های شهرستان برای گرفتن غرفه و اسکان بسیار خوب بود.

qaboosnameh 10

غرفه دار اصفهانی نیز مدت نمایشگاه را کوتاه عنوان می کند و می گوید: اجاره بهای غرفه ها بالاست و ما مجبورین اجناس را گرانتر عرضه کنیم تا برای ما صرفه اقتصادی داشته باشد و این باعث می شود بسیاری از مردم توان خرید را نداشته باشند.

qaboosnameh 10

آرمان علی زاده ادامه می دهد: فصل برگزاری نمایشگاه که در آستانه بازگشایی مدارس ایت نیز فصل مناسبی برای برپایی این نمایشگاه نیت و بهتر است مهر یا آبان دائر شود تا مردم دغدغه کمتری داشته باشند.

او از عدم هماهنگی به موقع برای اسکان نیز انتقاد کرد و گفت: من در مدت نمایشگاه برای اقامت هر شب به گرگان می روم و برمی  گردم.

منوچهری از استان فارس است و در نمایشگاه سوغات جشنواره غرفه دار است ٰ او سطح بازار در گنبد را بسیار خوب عنوان می کند و از استقبال مردم و میزان فروش خود راضی است.

qaboosnameh 4

او با ابراز رضایت از محل برگزاری نمایشگاه و جشنواره می گوید: اینجا ظرفیت ایجاد یک سایت بین المللی را نیز دارد و با این تجربه ای که ما در این شهر داشتیم حتما استقبال خوبی می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو