گروه : گفتگو /

شناسه: 1657

31 فروردین 1403 12:14

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بازیگر نقش اول "یتیم خانه ایران" در گفت و گو با دانا: یتیم خانه ایران بخشی از تاریخ حذف شده ایران را زنده کرد/ ایرانی ها با غیرتشان مقابل کل دنیا می ایستند

علیرام نورایی اظهار داشت: سینمای ایران سالهاست مثل گذشته قهرمان نداشت؛ به نظر بنده "یتیم خانه" بعد از چند سال ها روایتی را قصه گویی می کند که قهرمان دارد و نیاز جامعه امروزی ست که قهرمانان را نشان دهد.

به گزارش قابوس نامه به نقل ازراه دانا درگفتگو باعلیرام نورایی ؛در مورد فیلم "یتیم خانه ایران" و اتفاقات سال 1296 اظهار داشت: اتفاق خیلی عجیبی است و متاسفانه در تمامی عمری که داشته ایم هیچ وقت اشاره ای به حادثه تلخ 1296 و کشتار ایرانی ها حتی در کتاب درسی و تاریخی نشده بود.


وی ادامه داد: وقتی آقای طالبی فیلمنامه را برای مطالعه به بنده دادند و در کنار فیلم نامه چند منبعی هم که خودشان مورد مطالعه قرار داده بودند معرفی کردند، واقعا از اتفاقاتی که در آن زمان رخ داده بود شگفت زده شدم و انگیزه لازم برای حضور در این سینما را بدست آوردم.

نقش اول فیلم "یتیم خانه ایران" اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در این پروژه و برای دومین بار با آقای طالبی همکای کرده ام و توانستیم بخشی از تاریخ حذف شده ایران را زنده کنیم.

 

علیرام نورایی در مورد صحنه های جذاب فیلم گفت: مردم ایرانی وطن دوست و وطن پرست هستند که در لایی های زیرین همه این غیرت وجود دارد؛ همانگونه که در دفاع مقدس مشخص و ثابت شد که که ایرانی ها برای خاکشان با غیرتشان می توانند در مقابل کل دنیا بایستند.

وی ادامه داد: به هر حال این فیلم هم به نوعی تاثیر گذار است در وجه شخصیتی ما ایرانی ها که باعث تحریک می شود؛ موقع فیلمبرداری هم همین حس و هیاهویی که نشات گرفته از غیرت ایرانی ست بین همه یکسان بود.


علیرام نورایی در پایان گفت: سینمای ایران سالهاست مثل گذشته قهرمان نداشت؛ به نظر بنده "یتیم خانه" بعد از چند سال ها روایتی را قصه گویی می کند که قهرمان دارد و نیاز جامعه امروزی ست که قهرمانان را نشان دهد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو