گروه : گفتگو /

شناسه: 3329

29 اسفند 1402 07:25

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در گنبد کاووس:  ثبت نام 539 نفر  از سه روز گذشته تا کنون در گنبد/هیچ مشکلی برای حضور خبرنگاران در تمامی فرایند انتخابات نیست

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در گنبد کاووس با اشاره به ثبت نام 539 نفر از سه روز گذشته تا کنون در این شهرستان گفت : کسانی که قصد کاندیداتوری دارند هر چه زودتر و برای جلوگیری از ترافیک کاندیداها در روز آخر اقدام به ثبت نام کنند.

علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان صبح امروز در بازدید از فرمانداری گنبد کاووس و روند ثبت نام نامزدهای شوراهای شهر و روستا در گفتگو با قابوس نامه اظهار کرد : ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از 30 اسفندماه شروع و تا 6 فروردین ادامه دارد و با احتساب امروز چهار روز از ثبت نام سپری شده است .

طهماسبی افزود: تا شب گذشته و در پایان سومین روز ثبت نام در کل استان 2750 نفر ثبت نام کردند که  تا کنون 539 نفر سهم شهرستان گنبد کاووس بوده است.

وی تصریح کرد: روند ثبت نام در شهرستانهای 14 گانه خوب است و  مشکل خاصی تاکنون مشاهده نشده و ما امیدواریم در شهرستان گنبدکاووس و بخش های بزرگی چون مرکزی و اینچه برون که روستاهای زیادی را شامل می شود ، کاندیداها هر چه زودتر ثبت نام کنند تا از ترافیک ثبت نام در روزهای آخر جلوگیری شود .

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تشکر از اطلاع رسانی به موقع و خوب رسانه ها خاطرنشان کرد: ما به اصل اطلاع رسانی عمیقا پایبندیم و تاکید می کنم که هیچ حیات خلوتی نداریم و خبرنگاران حتی اگر در ستاد انتخابات استان هم حضور داشته باشند هیچ منعی ندارد و افکار عمومی می تواند صفر تا 100 انتخابات را از اتاق شیشه ای مشاهده کنند .

طهماسبی تاکید کرد : از 19 فرایند انتخابات اکنون در مرحله 5 و 6 قرار داریم یعنی همزمان ثبت نام کرده و همان روز از مراجع چهارگانه استعلام می گیریم و این برای ما خیلی مهم است .

وی اضافه کرد : به مراجع چهار گانه نیز اعلام کردیم که فقط اعلام صلاحیت کنند نه تعیین صلاحیت و این وظیفه هیئت اجرایی است که صلاحیت افراد را مشخص می کند و البته مراجع چهارگانه و هیتهای اجرایی نیز به وظیفه خود اشرافیت دارند و تا به حال نیز مشکلی وجود نداشته است .

معاون استاندار یادآور شد: هیچ مشکلی برای حضور خبرنگاران در تمامی فرایند انتخابات وجود ندارد و در هیچ مرحله ای منع قانونی نداریم و ما به عنوان ستاد انتخابات موطف به پاسخگویی به رسانه ها هستیم .
انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو