گروه : گفتگو /

شناسه: 5247

29 اسفند 1402 11:43

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در بازدید از مناطق طرح شهید شوشتری عنوان شد؛ اعتبارات پاسخگوی طرح های زیرساختی در مناطق آسیب پذیر نیست

جانشین فرمانده سپاه گنبد گفت: متاسفانه با توجه به محدودیت بودجه و اعتبارات در نظر گرفته شده در مناطق تحت پوشش شهید شوشتری ، برای اجرای طرح های زیرساختی مشکلات و موانعی است وجود دارد.

به گزارش قابوس نامه، سرگرد سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بازدید های مختلف از مناطق آسیب پذیر شهرستان که در قالب طرح شهید شوشتری به آن پرداخته می شود اظهار کرد: تخریب مدرسه محله اسلام آباد، خانه بهداشت در محله افغان آباد و پارک محله اسلام آباد از جمله مواردی است که به دلیل نبود بودجه روند کندی را طی می کند.

photo 2017 10 14 18 04 58

وی تصریح کرد: علاوه بر مشکل بودجه در محله اسلام آباد با توجه به قرار گرفتن این محله در حریم شهر جرجان، اجرای طرح های عمرانی و بهسازی این مناطق نیز با مشکل مواجه شده است و بهسازی پارک نیز نیاز به مجوز میراث فرهنگی دارد.
حسینی اظهار کرد: مردم باید نسبت به پذیرش برخی شرایط برای اجرای طرح شهید شوشتری همراه باشند و لازمۀ آن شرکت با حجم بیشتر در برنامه های مختلف فرهنگ سازی است که از سوی دستگاهها در این مناطق اجرا می شود.

وی جمع آوری زباله، مشارکت مردم در راستای مبارزه با افراد سودجو و قاچاقچیان را از جمله مواردی عنوان کرد که نیاز به همراهی خود مردم دارد که در صورت  تحقق این همراهی روند اجرای کار قطعا سرعت بیشتری خواهد گرفت.

جانشین سپاه گنبد تاکید کرد: نیاز است دستگاههای فرهنگی نیز پررنگ تر در حوزه فرهنگ سازی و استمرار برنامه ها ورود پیدا کنند و به اجرای یک یا دوبرنامه اکتفا نکنند تا همراهی بیشتر مردم را در ادامه شاهد باشیم.

سیدعلی حسینی با اشاره به جدیت بیشتر در پیگیری طرح شهید شوشتری در سال 96 گفت: طرح شهید شوشتری که حدود سه سال از آغاز آن می گذرد در شهرستان گنبد با اجرای طرح هادی ، خانه بهداشت و اجرای برنامه هایی از این قبیل در محله اسلام آباد با سرعت مناسبی آغاز شد اما در سال 95 به دلیل برخی موانع روند کار با مشکلاتی مواجه شد که هم فرمانده سپاه و هم رئسای ادارات به این مسئله اذعان داشتند.

وی افزود:  با توجه به سرکشی های اخیر، حضور مستقیم بازرسین و رئسای ادارات در مناطق تحت پوشش طرح شهید شوشتری که علاوه بر اسلام آباد، افغان آباد و محله بدلجه نیز به آن اضافه شده است ، پیگیری مشکلات روند رو به رشدی دارد و ان شاالله با همین همت اقدامات بهتر و بیشتری انجام می شود.

QABOOSNAMEH 2

جانشین فرمانده سپاه گنبد یادآور شد طبق مصوبه آخرین جلسه ستاد شهرستان پیرامون طرح شهید شوشتری، مقرر شد اکیپی از مجموع ادارات و کارشناسان مربوطه با حضور نمایندگانی از فرمانداری و سپاه نسبت جهت راستی آزمایی برنامه های مختلف که به ادارات ابلاغ شده است، سرکشی به این مناطق انجام دهند که تا کنون 3 مورد انجام شده است.

QABOOSNAMEH 3

سرگردسیدعلی حسنی خاطر نشان کرد: در این بازدید ها که نمایندگانی از شبکه بهداشت، شهرداری، آموزش و پرورش، کمیته امداد، امور منطقه آب ، نیروی انتظامی ، بهزیستی ، فرمانداری و سپاه حضور داشتند ضعف ها ونقاط قوت احصا شده است که در جلسات بعدی ستاد مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

QABOOSNAMEH 5

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو