گروه : گفتگو /

شناسه: 5802

09 فروردین 1403 21:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور: حماسه نهم دی 88، انقلاب سوم مردم ایران بود

 معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با انقلاب سوم خواندن حماسه نهم دیماه سال 88  گفت: در تمامی نقشه های دشمن علیه کشور، بهره گیری از عامل نفوذ مهمترین رکن حرکت دشمن است و با این ترفند به دنبال اهداف خود هستند.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام نورعلی دیلم با بیان این مطلب با اشاره به شکست دشمن در تمام دسیسه هایی که بر علیه نظام و انقلاب اسلامیبه کار گرفته است  اضافه کرد: اگر آنرا مختص یک گروه و حزب خاصی بدانیم جفایی بزرگ در حق این حماسه روا داشته ایم و باید این روز را مانند یوم الله 22 بهمن گرامی بداریم.

دشمن درصدد نفوذ به مراکز تصمیم گیری است
وی در بخش دیگری از سخنانش با عنوان اینکه 9 دی روز نمایش بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی به جهانیان واستکبارگران ، رای مردم را نیز یکی از اضلاع صد در صدی و مهم انقلاب اسلامی دانست و افزود: استکبار جهانی با طرح نفوذ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی سعی در رخنه در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی که جهت گیری های جامعه را مشخص می کنند، دارد.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی عنوان کرد که هر زمان وحدت کلمه، اطاعت از رهبری و حمایت مردمی در جامعه حاکم باشد پروژه نفوذ دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

فرهنگ مقاومت فرهنگ غالب جهان خواهد شد
حجت الاسلام دیلم یادآور شد: دشمن امروز از پیام انقلاب اسلامی که به جای جای جهان رسیده است احساس هاس دارد و اگر نتواند با این پیام مقابله کند فرهنگ مقاومت اسلامی به فرهنگ غالب جهان مبدل خواهد شد.

وی همچنین با اهمیت نقش مردم در نظام دینی مردم انتخابات را یکی از مصادیق بارز مردم سالاری در این نظام اسلامی عنوان کرد که در هیچ کشور دیگری به اینگونه و هر سال دو بار برگزار نمی شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو