گروه : گفتگو /

شناسه: 5807

10 فروردین 1403 19:00

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

واکنش فرماندار گنبد در پی انتشارخبر توهین به خبرنگار ؛ کمک به حفظ کرامت خبرنگار را تکلیف خود می دانم

فرماندار ویژه گنبد گفت: به عنوان فرماندار این شهرستان، برای حفظ و شان جایگاه، حرمت و کرامت خبرنگاران که واقعا صادقانه، دلسوزانه و مسئولانه برای مردم خدمت می کنند، همیشه وظیفه و تکلیف خودم می دانم که کمک کنم تا شان و جایگاه آنها حفظ شود.

عبدالقدیر کریمی در گفتگو با قابوس نامه، فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به موضوع برخورد نامناسب یکی از مغازه داران با خبرنگار صدا و سیما در هنگام تهیه گزارش، تصریح کرد: خبر را که شنیدم خیلی متاسفم شدم، بلافاصله با دادستان و بعضی از افراد مرتبط با نیروی انتظامی و مجموعه همکاران در شهرستان برای پیگیری صحبت کردم تا شرایطی را بوجود بیاوریم که اجازه ندهیم این مسائل در حوزه شهرستان بار دیگر تکرار شود.

وی با اشاره به پیگیری برگزاری جلسه ای با حضور ائمه جمعه اهل سنت،امام جمعه شهرستان، نماینده مجلس، دادستان و رئیس دادگستری و رئیس اداره اطلاعات در حوزه سد معبر طی چند روز آینده، گفت: این جلسه برای این است که ما از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده کنیم تا در حوزه سد معبر اقدامات قاطع و جدی تری انجام دهیم.

کریمی با بیان اینکه حضور ائمه جمعه برای این است که اگر اعتراضی شد، آنها در جریان باشند که همه اقدامات برای رفاه حال مردم و اجرای قانون است، تصریح کرد: به هرحال پیگیری این مسئله باید از طریق ظرفیت قانونی انجام می شد که یکی از مراجع قانونی پیگیری ها از سوی مرجع قضایی است، که در حال انجام است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه در رابطه شنیده هایی مبنی بر، برخورد نامناسب مغازه داران با برخی از ماموران شهرداری نیز گفت: به هر حال فعالیت در برخورد با سد معبر در حوزه شهرداری است و اگر این قضیه اتفاق افتاده باشد، شهرداری باید از طریق مرجع قضایی طرح شکایت و یا از اختیارات خود در این زمینه استفاده می کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با سد معبر ملاحظاتی را نیز باید در نظرگرفته شود، افزود:  در این حوزه نباید سراغ آن دستفروشی رفت که از این راه امرار معاش می کنند بلکه باید سراغ آنهایی برویم که موانع زیادی در معابر ایجاد کرده اند ؛این جلسه نیز که در روزهای آینده برگزار می شود  برای این است که تمام ظرفیت ها پای کار بیایند تا شهرداری با اقتدار بیشتری جلو برود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو