گروه : گفتگو /

شناسه: 6061

29 اسفند 1402 10:01

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس: نقشه های دشمن همواره با پشتوانۀ مردم، نقش برآب می شود

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: راه انقلاب ما خدایی است و قطعا دشمنانی دارد که همواره درصدد به افول کشاندن اسلام و راه انقلاب هستند اما نقشه های دشمن همواره با پشتوانۀ مردم، نقش برآب شده است.

به گزارش قابوس نامه، آخوندعبدالباسط نوریزاد اذعان کرد: ملت ما با رهبری امام و با تکیه بر قرآن ، و روایت ائمه اطهار این انقلاب را تبلیغ، تفهیم و تبیین کردند و سالیان سال منتظر تحقق چنین روزی بودند و تاریخ برای ما ثبت خواهد کرد که چه زحماتی برای این مسیر کشیده شده و چه خون هایی ریخته شده است.

وی یادآور شد: این انقلاب با تسلیحات ، بمب و سلاح به دست نیامده است بلکه تماما با تکیه بر ارادۀ الهی و جرکت مردم بزرک ایران به رهبری حضرت امام است که با نام اسلام به مبارزه با طاغوت زمان آمدند و این ایستادگی یک مجتهد بدون پول و تسلیحات در مقابل چنین رژیمی جز به پشتوانۀ خداوند ممکن نیست.

امام جمعه اهل سنت در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حرکتی است که با خدا و برای خدا آغاز و به خاری و حقارت دشمنان ختم شد ، اظهار کرد: دیدیم که اخیرا نیز دشمنان سعی در کشاندن مشکلات معیشتی به سوی براندازی نظام را داشتند اما ملت ما نگذاشتند کفار این نور الهی را به خاموشی بکشانند و انقلابی که بر اساس دین مبین اسلام است تا قیامت پابرجا می ماند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو