گروه : یادداشت /

شناسه: 1748

01 اردیبهشت 1403 02:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جناب آقای زیبا کلام یه توصیه برادرانه ؛ بیشتر از این برای شیطان نرقصید

جناب آقای زیبا کلام در گفتگو با مسیح علینژاد، خبرنگار شبکه انگلیسی من و تو، برای اقدام خود درخصوص علت رد نشدن از روی پرچم آمریکا توجیهاتی تراشیده و گفته است: "اگر به خاطر جنایات آمریکا باید از روی پرچمش رد شد پس باید به خاطر جنایات نادرشاه در حق مردم هند و جنایات قاجار در حق مردم قفقاز از روی پرچم جمهوری‌اسلامی‌ایران هم رد شد!"

به گزارش قابوس نامه، باید گفت: آقای زیبا کلام هیچ پرچمی بالاتر از پرچم اسلام نیست و انشالله بزودی در بلند ترین قلل جهان به دست صاحبش به احتزاز در خواهد آمد. اما همانطور که مطرح کردید من هم با شما در این مسئله با یک شرط موافقم و آن اینکه باید بررسی شود که  آیا جنایات 200 الی400 سال پیش شاهان ایرانی که بسیاری از اعمال آنها مورد  قبول هیچ آزاد مردی نیست، ادامه داشته یا به خاطر ظلمهایشان سلسلۀ آنان نابود شده است؟
 نه تنها در دوران جنایات شاهان، مردم پرچم را به زیر کشیدند،بلکه از روی خود شاهان ظالم نیز رد شدند، نمونه اش خاندان سفاک پهلوی در عصر خودمان تا جایی که شاه از ترس لگد کوب  نشدن مقبرۀ پدرش جنازۀ پدر را به کشور دیگری انتقال می دهد.
آقای زیبا کلام؛ این را بدانید که همانطور که پیر فرزانه ما فرمودند: " ما آمریکا را زیر پا می گذاریم" ایران اسلامی هر پرچمی و هر دولتی که منش استکباری و ظالمانه داشته باشد را لگد کوب می کند، حال پرچم که جای خود دارد.
ما پرچم آمریکا را به علت ادامه دار بودن ظلمها و جنایاتش، که شیطانی است زیر پا می گذاریم و معتقد هستیم که پرچم شیطان را به زیر می کشیم. امروز به هر سوی دنیا که نگاه شود، رد پایی از ظلم و جنایات آمریکا قابل مشاهده است، چگونه شما با این جملات زیرکانه برای شیطان بزرگ خوش رقصی کرده و کشور خود را با جنایات شیطانی آمریکا مقایسه می کنید.
آمریکایی که به وجود آمدن آن به عنوان یک کشور همواره با جنایت بوده و با کشتار سرخپوستان شروع شده است، در روزشمار تاریخ آن سراسر لکه های ننگ و جنایت ثبت شده است. جنگ های مختلفی که به راه انداخته را شما از ما بهتر می دانید! و خوب می دانید که روی چنگیز خان ومغولها را سفید کرده است.
آری جناب آقای زیبا کلام ، ملاک برای ما حال فعلی افراد و دولتمردان جهان است نه گذشته، هرچند گذشته و حال ایران و آمریکا اصلا قابل مقایسه نیست که شما مثال آن را زده اید.
 ما در زمان پهلوی بر عملکرد جنایتکارانه شاه کشور خودمان  قیام کردیم و او را به زباله دان تاریخ فرستادیم که بتوانیم با تمامی مستکبران به مبارزه برخیزیم ما نه تنها پرچم نشان دار پهلوی را بلکه خودش را هم به زیر کشیدیم و روانه زباله دانی نمودیم تا راحتر بتوانیم با عوامل بزرگتر و شیاطین بزرگتر به مبارزه برخیزیم و به همین خاطر بعد از به زیر کشیدن پرچم پهلوی،  پرچمی برافراشتیم که فقط بزرگی خداوند را فریاد کرد.
امام راحل(ه) فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است؛ رئیس همه‌ی شیطانهای عالم، ابلیس است؛ امّا ابلیس بنا به تصریح قرآن، تنها کاری که می کند این است که انسانها را اغواء کند و  بیشتر از اغواء، کاری نمی تواند کند، انسانها را اغواء می کند، فریب می دهد، وسوسه می کند؛ امّا آمریکا، هم اغواء میکند، هم کشتار میکند، هم تحریم میکند، هم فریب میدهد، هم ریاکاری میکند؛ پرچم حقوق بشر را بلند میکند، ادّعای طرف‌داری از حقوق بشر میکند [امّا] هر چند روز یک بار در خیابانهای شهرهای آمریکا یک بی‌گناهی، یک بی‌سلاحی به دست پلیس آمریکا به خاک‌وخون میغلتد؛ غیر از بقیّه‌ی جنایات و فجایعشان.
 این هم رفتارشان در ایران در دوران رژیم طاغوت و جنگ‌آفرینی‌هایشان، جنگ‌افروزی‌هایشان، به راه انداختن جریانهای جنگ‌افروز از قبیل همینهایی که حالا در عراق و سوریه و بقیّه‌ی جاها مشغول خرابکاری هستند؛ اینها کارهای آمریکا است. حالا بعضی‌ها اصرار دارند این شیطان بزرگ را با این خصوصیّات -که از ابلیس بدتر است- بزک کنند و به شکل فرشته وانمود کنند. چرا؟ دین به‌کنار، انقلابیگری به‌کنار؛ وفاداری به مصالح کشور چه میشود؟ عقل چه میشود؟ کدام عقلی و کدام وجدانی اجازه میدهد که انسان قدرتی مثل قدرت آمریکا را به‌عنوان دوست، به‌عنوان مورد اعتماد، به‌عنوان فرشته‌ی نجات انتخاب بکند؟ این‌[گونه‌] هستند؛ حقیقت امر این است.۱۳۹۴/۰۶/۱۸
بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم
پس به نظر می رسد منصفانه نباشد که جنایات آمریکا را با جنایات شاهان گذشته ایران که دل مردم  ایران هم از دست آنان خون بوده، مقایسه کنید. این را گفتم که بدانید ما استکبار ستیزی را اول از خودمان شروع کردیم که امروز در مقابل مستکبرین جهان سینه سپر کرده ایم
جناب آقای زیبا کلام یه توصیه برادرانه !
بیشتر از این برای شیطان نرقصید زیرا امام راحل(ره) ما فرمود:" با توسل به دامن آمریکا ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگها و درنده ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید ابرقدرتها آن لحظه ای که منافعشان اقتضا کند شما و قدیمیترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می کنند و پیش آنان دوستی و دشمنی و نوکری و صداقت ارزش و مفهومی ندارد آنان منافع خود را ملاک قرار داده اند و به صراحت و در همه جا از آن سخن می گویند. "(صحیفه امام ج 02 ص 932)
سید علی کریمیان

نویسنده :

نظرات
آرشیو