گروه : یادداشت /

شناسه: 7368

29 اسفند 1402 06:24

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

یاداشت تحلیلگر مسائل سیاسی : روز سیاه مجلس در تاریخ انقلاب اسلامی

امروز۱۵مهر۱۳۹۷روزسیاه مجلس درتاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد ولایحه استعماری دیگری همچون ترکمنچای به تصویب رسید.

به گزارش قابوس نامه به نقل از گلستان ما ؛ حسین کریمی اول تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی نوشت : یکی از مولفه های گفتمانی انقلاب اسلامی استکبارستیزی و مقابله با ظلم وستم است که این مولفه از فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) می باشد.

لذا انقلاب اسلامی با همین تفکر به پیروزی رسید و امام راحل(رض) درهمین راستا فرمودند: ما از مظلوم دفاع می کنیم و بر ظالم می تازیم.این سخن امام استراتژی انقلاب اسلامی درمواجهه با ظالمان ومظلومان عالم قراردارد.

بعد از رحلت امام نیز این راهبرد توسط رهبرمعظم انقلاب باصلابت ادامه داشته ودارد اما در دهه چهارم انقلاب شاهد تلاش گسترده تربرخی خود باختگان غرب وآمریکا هستیم که میخواهندبه بهانه تعامل باغرب وخوش خدمتی به آنهاامان نامه ذلت ونوکری دریافت کنند.

ملت شریف ایران شاهد بود که این قوم ۴الی۵ سال به اسم مذاکره باعث عقب ماندن کشور از توسعه وپیشرفت علمی کشور شدند ودست آخربرجام نه تنها آورده ای نداشت بلکه با خروج ترامپ از آن دست شیفتگان غرب در حنا ماندوفقط توانستند با عروس بزک شده در همین مجلس عکس سلفی بگیرند!

همان سلفی بگیران به بهانه اینکه با تصویب لایحه استعماری( fatf) مشکلات مالی وبانکی حل خواهد شد حاضرند که بیگانگان براطلاعات محرمانه نهادها.سازمانها.شخصیت هاوغیره دسترسی داشته باشند.

بالاخره امروز۱۵مهر۱۳۹۷روزسیاه مجلس درتاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد ولایحه استعماری دیگری همچون ترکمنچای به تصویب رسید.

این درحالی است که رهبر معظم انقلاب درجمع ۱۰۰هزارنفری بسیجیان درورزشگاه آزادی فرمودند:

کسانی که ترویج می کنند راهی جزپناه به دشمن نداریم خیانت میکنند ، من تا جان وتوان در بدن دارم نخواهم گذاشت این اتفاق بیفتد.

امیداست شورای نگهبان با رای قاطع این لایحه را مغایر شرع و قانون اساسی تشخیص دهد واین لکه ننگ را از چهره ایران اسلامی پاک نماید و روسیاهی برای کسانی که به فکر خیانت به خون شهدا هستند برای همیشه تاریخ باقی بماند.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو