شناسه: 10026

24 مرداد 1402 00:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

2500 دانشجو در قالب 54 گروه جهادی در سراسر استان/اردو های جهادی تابستانه دانشجویان گلستانی
اردوی خدمت رسانی دانشجویان بسیجی استان گلستان در روستای کشکک شهرستان رامیان که مشغول ارائه خدمات خداپسندانه به مردم این منطقه می باشند.

این روز ها دانشجویان عهد خدمت بسیج دانشجویی گلستان در قالب اردوی جهادی در روستای کشکک شهرستان رامیان مشغول ارائه خدمات خداپسندانه به مردم این منطقه می باشند .

دانشجویان پیرو خط ولایت فقیه با روحیه قلبی و انسانی در راه جهاد ، دست به دست هم دادند تا معضل محرومیت در این روستا که گریبانگیر مردم منطقه بوده ، ریشه کن شود .

کودکان هم زیر چتر مهربانی این گروه های جهادی به شور و شوق خوشحالی پرداختند و از عملکرد دانشجویان خدوم راضی بودند .

دانشجویان نیز دعای خیر محرومان را توشه ای برای آخرت خودشان می دانند .
 
بنا به گفته معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان در آخرین گزارش ، حدود 2500 دانشجو در قالب 54 گروه جهادی در سراسر استان مشغول فعالیت هستند . 

علی کیقبادی در ادامه اظهار داشت : تعداد ۱۵۰ نفر از دانشجویان در قالب ۵ گروه مختلف در زمینه های عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی ، مطالبه گری ، پشتیبانی و تدارکات در روستای کشکک شهرستان رامیان مشغول فعالیت هستند که با اتحاد ، همدلی و همبستگی ، به منظور محرومیت زدایی در نقاط محروم حضور دارند تا بتوانند بخش کوچکی از مشکلات مردم این روستا را برطرف نمایند . 

این اردوهای جهادی که از 12 مرداد آغاز شده بود  22 مرداد ماه به پایان رسید .

لازم به ذکر است که این روستا در فاصله 35 کیلومتری در منطقه صعب العبور شهرستان رامیان بوده و جزء ۲۷ روستای محروم در استان گلستان است

انتهای پیام/.

نویسنده :

نظرات
آرشیو