شناسه: 10000

27 اردیبهشت 1402 23:19

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام صادق تمدنی را درست کرد و با زحمت این مبانی را با پرورش شاگردان نشر داد. دهمین سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم استان گلستان؛
امام صادق تمدنی را درست کرد و با زحمت این مبانی را با پرورش شاگردان نشر داد.

💢 حجت‌الاسلام رجنی در مراسم شهادت امام صادق علیه‌السلام و دهمین سالگرد اولین شهید مدافع حرم خطه شمال کشور #شهید_غلامعلی_تولی گفت:  

🔻در مقام تبیین، پیامبر و اهل بیت اطهار علیهم‌السلام «ما ینطق عن الهوی» بودند. لذا امیرالمومنین تبیین‌گر راه رسالت رسول الله(ص) شد.

🔻خدا فرمود اگر شأن تبیینی خودت را برای علی نگذاری رسالت را به پایان نرساندی. در واقع امیرالمومنین(ع) که به طرق آسمان از زمین آگاه‌تر بود بعلت جهالت برخی عوام در رسالت تبیینی وقت کافی نداشت.

 🔻ظرفیت ناکافی جامعه فرصت رسالت تبیین را از ائمه مظلوم ما گرفت. نکند دشمن جامعه را استحاله کند و پذیرش حرف حق در جامعه ما خریدار نداشته باشد.

🔻بیشترین فرصت رسالت جهاد تبیین را امام باقر(ع) و سپس امام صادق(ع) داشتند.

🔻امام صادق تمدنی را درست کرد و با زحمت این مبانی را با پرورش شاگردان نشر داد.

🔻برخی ناصر امام صادق با قلب و لسان و عمل بودند.
رشد یافتن علامه زکزاکی‌ها در تبیین دین و گسترش مذهب امام صادق در آفریقا حاصل ایجاد بستر و ظرفیتی بود که انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

🔻لذا کسانی که بی‌حجابی را تحلیل می‌کنند این اعتکاف‌ها، صف‌های نمازهای جماعت، شب‌های قدر و یادواره‌های شهداها را هم ببینند.

🔻اسلام عزیز ما برای در اعتلا قرار گرفتن نیاز به جان‌فشانی این شهدای عزیز داشت.

🔻شهدای ما مثل شهید مدافع حرم تولی همچون امام صادق علیه‌السلام فقط در تبیین متوقف نشدند و در راه اعتلای اسلام عزیز مجاهدت با مال و جان کردند.

نویسنده :

نظرات
آرشیو