شناسه: 10035

27 آبان 1402 09:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبد کاووس امروز بانگ مظلومیت مردم غزه، از گلستان به گوش جهانیان می‌رسد
امام جمعه گنبدکاووس از مردم استان خواست تا با حضور پرشور در راهپیمایی امروز صدای مظلومیت مردم غزه به گوش جهانیان باشند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه،، حجت‌الاسلام محمود ترابی امروز در جمع مردم شهرستان گنبدکاووس با اشاره به موضوع فلسطین و غزه و جنایات رژیم غاصب و آدمکش اسرائیل اظهار کرد: مردم جهان بویژه در کشورهای استکباری آمریکا، انگلیس و فرانسه تجمعات و راهپیمایی‌های بزرگی در حمایت از مظلومیت مردم غزه و نفرت از اسرائیل برگزار می‌کنند و خواستار توقف جنگ و کشتار کودکان بی‌گناه غزه هستند.

وی افزود: به اندازه‌ای که مردمان کشورهای غربی، اروپایی و استکباری از مردم مظلوم غزه دفاع می‌کنند، کشورهای اسلامی و منطقه از آنها حمایت نکردند و این جای تأسف دارد.

ترابی به برگزاری راهپیمایی سراسری ساعت ۱۵ امروز در حمایت از کودکان غزه نیز اشاره کرد و خواستار حضور پرشور گروه‌های مختلف مردم بالاخص مردم شعیه و اهل سنت گنبدکاووس در این راهپیمایی شد.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با تجلیل از ۴۲ روز ایستادگی و مقاومت مردم غزه پس از عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: این ایستادگی نتایج داخلی و خارجی قابل توجهی داشت که محور موضع گیری جهانی شدن قدس شریف، انسجام در محور مقاومت، جرات پیدا کردن درحمله به پایگاه‌های آمریکا و کشتی‌های رژیم غاصب اسرائیل توسط گروه‌های مقاومت از جمله یمنی‌ها و روشدن دست کشورهای منافق منطقه از جمله این نتایج است.

حجت الاسلام ترابی از سکوت برخی غربگراهای داخلی، هنرمندان و طرفداران شعار «زن، زندگی و آزادی» نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: سکوت برخی علمای بزرگ اسلامی در منطقه و برخی دانشگاه‌ها هم در این خصوص کوتاهی کردند که باید جبران شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو