شناسه: 10037

30 آبان 1402 19:00

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس؛ تدوین۳۴۰ برنامه ویژه هفته بسیج در گنبدکاووس
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس گفت: ۳۴۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج با محوریت جهاد تبیین، امید آفرینی و خدمت برای این شهرستان تدوین شد که تکریم خانواده شهدا، برپایی موکب رهپویان ولایت و شهدای مظلوم غزه و همایش نقش بسیج در جمهوری اسلامی از شاخص‌ترین آنهاست.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه، سرهنگ سیدعلی حسینی روز یکشنبه در نشست خبری با تبریک چهل و چهارمین سالروز تاسیس نهاد مردمی بسیج، اظهارکرد: برنامه‌های هفته بسیج از فردا با رژه موتوری و خودرویی از محل یادمان شهدای گمنام تا گلزار شهدا شروع می‌شود و در ادامه شاهد نواختن زنگ ایثار، مقاومت و شهادت در سطح مدارس، رژه تراکتوری در سطح روستاها و دیدار مسوولان شهرستان با ائمه جمعه تشیع و تسنن خواهیم بود.

وی افزود: تا پنجم آذرماه برنامه‌های شاخص دیگری از جمله برگزاری محفل انس با قرآن، سرکشی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، یادواره شهدای غواص، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، رزمایش اردوهای جهادی بسیج، نمایشگاه مد و لباس دختران آفتاب و اعزام تیم‌های دامپزشکی به مناطق روستایی را خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس افتتاح خانه محروم و کوچه شهید در روستای ارازمحمدآخوند، ویزیت رایگان بیماران نیازمند و برپایی موکب رهپویان ولایت و شهدای مظلوم غزه در طول هفته در میدان مرکزی شهر با هدف زنده نگه داشتن ایثارگری شهدای مظلوم فلسطینی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

سرهنگ حسینی با تاکید بر اینکه تاسیس نهادی به عنوان بسیج به فرمان امام خمینی(ره) تهدیدات دشمنان را تبدیل به فرصت کرده است، گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروها هشت سال جنگ را مدیریت کردند و بعد از آن هم شاهد حضور آنان در برنامه‌های سازندگی بودیم و امروز هم در کنار تمام امور در زمینه خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: نهال بسیج امروز به درختی تنومند تبدیل شده و در همه عرصه‌های در حال خدمت رسانی است که به عنوان شاخص‌ترین آن می‌توان به حادثه سیل در روستای عباس آباد شهرستان گنبدکاووس اشاره کرد که نیروهای بسیجی از همان دقایق نخست اطلاع از حادثه با تمام توان در صحنه برای خدمت رسانی به مردم خسارت دیده حاضر شدند.

آبرسانی به ۲۲ روستا گنبدکاووس در دستورکار قرار دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس گفت: بیش از ۲۰۰ گروه جهادی از سه تا ۲۰ نفره در بخش‌های مختلفی از علمی، کشاورزی و پزشکی گرفته تا ساخت و بهسازی فضاهای آموزشی و بهداشتی برای مردم محروم و تعمیر لوازم مورد نیاز آنان فعالیت دارند.

سرهنگ حسینی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۲۶ خانه محروم در مناطق مختلف شهرستان گنبدکاووس توسط بسیجیان ساخته و تحویل اهالی شده است.

وی افزود: گنبدکاووس جزو شهرستان‌های قرمز در حوزه آب است و دولت سیزدهم تمام توان خود را گذاشت تا مشکلات مردم این حوزه رفع شود در همین رابطه امروز هم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سمت «اگری بوغاز» در حوزه آب فعالیت می‌کند و آبرسانی به ۲۲ روستا این منطقه در دستورکار قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس با بیان اینکه مردم صاحبان واقعی نظام جمهوری اسلامی هستند بر لزوم خدمت صادقانه و بی منت همه دستگاه‌های اجرایی به مردم تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو