شناسه: 10041

30 آبان 1402 19:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اعلام جرم دادستان مینودشت برای مدیران آموزش و پرورش این شهرستان
 دادستان مینودشت در پی حادثه سقوط درخت روی دانش‌آموزان یکی از مدارس این شهرستان هنگام حضور در اردوی تفریحی، برای ۲ مدیر آموزش و پرورش مینودشت اعلام جرم کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه، از دادگستری گلستان، سیدرضی حسینی گفت: با وجود هشدارهای هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، دیروز ۲ مدرسه مینودشت در مقطع ابتدایی و متوسطه، اردوی دانش آموزی در جنگل باقرآباد این شهرستان برگزار کردند.

وی افزود: با شدت گرفتن وزش باد، یکی از درختان جنگلی سقوط کرد که بر اثر این حادثه یک معلم و ۲ دانش آموز مقطع ابتدایی صدمه دیدند و حال یکی از دانش آموزان وخیم است و پزشکان برای نجات جان این کودک همچنان در تلاش هستند.

دادستان مینودشت افزود: در پی این حادثه، پرونده در دادسرای مینودشت تشکیل و سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان و مدیر مدرسه به دادسرا احضار شدند.

حسینی بیان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و وزش محسوس باد در روز حادثه، باید اردو لغو می‌شد اما این اتفاق نیفتد و این حادثه روی داد.

وی گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است و با مقصران حادثه برخورد خواهد شد.

رییس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس هم در گفت و گو با خبرنگاران  بیان کرد: سطح هوشیاری «عماد شاملو» دانش آموز پایه سوم دبستان شاهد شهر مینودشت که روز گذشته براثر شکستگی و سقوط درخت در یک اردوی تفریحی از ناحیه سر مصدوم شده بود، پایین است.

رسول صلاحی افزود: سطح هوشیاری این دانش آموز در مرز سه است و با دستگاه ونتیلاتور تنفس مصنوعی دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه دانش آموز مصدوم در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بیمارستان شهید مطهری بستری است، اضافه کرد: مصدوم، خونریزی فعال مغزی دارد و مراحل مداوای وی توسط کادر پزشکی درحال انجام است.  

 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو