شناسه: 10042

30 آبان 1402 19:25

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس ، اقشار با درآمد پایین باید بتوانند بدون دغدغه نان تهیه کنند 
مهدی دهرویه در همایش نانوایان با تبریک هفته بسیج گفت: کارگر با درآمد روزانه‌اش باید بتواند نان با قیمت ارزان تهیه کند 

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه، معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس  با اشاره سیستم دستی توزیع آرد و نان در گذشته و انحرافات ناشی از توزیع سنتی اظهار داشت: نانوا باید نان را مستقیم به مردم بدهد و نان نباید در سوپرمارکت ها باشد‌ تا کارگر با دستمزد کم مجبور نباشند با قیمت چند برابری نان را تهیه کنند. 

 دهرویه  با اشاره به سامانه نانی نو ویژه نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها گفت: این سامانه به تازگی تعریف شده است وافراد در آن دخیل نیستند اما باید با آموزش و اطلاع‌رسانی درست برخی مشکلات ناشی از تغییرات سیستم توزیع  برطرف شود. |

فرماندار ویژه گنبدکاووس لازمه سیستمی شدن توزیع آرد و نان را آشنایی با سیستم توزیع آرد و نان دانست و افزود: در این سیستم نانوا شخصا باید نسبت به خرید آرد اقدام کند و خرید افراد غیر از نانوا جرم است.

مهندس دهرویه  با اشاره به رویکرد دولت در مبارزه با فساد افزود: استاندار به طور ویژه موضوع آرد و نان را پیگیری می‌کنند و همه ما در مقابل مسئولیت امتحان می‌شویم و همه در محضر خدا باید پاسخگو باشیم بنابراین هر چه صداقت ما با مردم بیشتر باشد و به مبارزه با فساد درحوزه آردو نان بپردازیم مردم با دولت بیشتر همراه میشوند.

وی درخصوص مشارکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری گفت: ۴ راهبرد رسام شامل رقابت ، امنیت سلامت و مشارکت حدااکثری را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه خود داریم.

 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو