شناسه: 10122

02 شهریور 1403 20:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ؛ سه نشست بصیرتی قرآن محور در شهرستان گنبدکاووس تشکیل شد
رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در راستای طرح های شهیدآوینی(استعدادهای درخشان) سه نشست بصیرتی قرآن محور با موضوع های زیست عفیفانه، خانواده و سبک زندگی و آسیب های اجتماعی در گنبدکاووس برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، حسن دیلم با اشاره به نقش سازنده نشست های بصیرتی در محافل مختلف در سطح جامعه، گفت: به همت موسسه قرآنی گل یاس نبی به مدیریت خانم الهام بهروزی راد، سه نشست بصیرتی در راستای طرح های شهیدآوینی(استعدادهای درخشان) با موضوع های زیست عفیفانه، خانواده و سبک زندگی و آسیب های اجتماعی در گنبدکاووس برپا شد.

وی افزود: در اولین نشست که در موسسه گل یاس نبی برگزار شد، مسئله عفاف وحجاب  و زندگی عفیفانه محور قرار گرفت و فلسفه حجاب و عفاف و ضرورت آن در جامعه اسلامی تبیین شد.

دیلم ادامه داد: در دومین نشست که در یک روضه خانگی ویژه بانوان برپا شده بود، از آسیب های اجتماعی که نمونه بارزش فضای مجازی هست صحبت شد و اینکه  مراقب نفوذ دشمن باشیم؛ چرا که دشمن قلب خانواده که همان «مادرخانواده» هست را نشانه گرفته و مادران عزیز خیلی باید مراقب باشند که فریب ظاهر فضای مجازی نخوردند  و از این فضا از جنبه های خوب و مثبتش استفاده کنند.

حسن دیلم با اشاره به اینکه در نشست بصیرتی  سوم، «خانواده و سبک زندگی و فرزندپروری» محور قرار گرفت. گفت: برای اینکه فرزندان سالم و صالحی داشته باشیم اول باید سبک زندگی خودمان مطابق زندگی سالم و اسلامی قرار دهیم.

 

انتهای خبر/

نویسنده :

نظرات
آرشیو