شناسه: 10126

06 شهریور 1403 22:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سارق ۱۵ میلیارد ریال طلا از منزل شهروند گنبدی دستگیر شد
فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارق ۱۵ میلیارد ریال طلا و جواهرات از خانه یکی از شهروندان این شهر خبر داد و بیان کرد: این سارق حرفه‌ای پس از شناسایی و ردیابی توسط ماموران پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان، در استان لرستان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، سرهنگ «نادعلی صادقی» شامگاه سه‌شنبه گفت: پس از گزارش سرقت مقدار زیادی طلا و جواهرات از منزل یکی از شهروندان گنبدی در حدود ۲ هفته پیش، موضوع توسط پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و نیز با استفاده از تجهیزات نوین کشف جرم، ابتدا موفق به ردیابی و شناسایی خودروی سارقان شدند که چهار نفر و غیربومی استان گلستان بودند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از سرقت طلاها از منطقه متواری شدند، اضافه کرد: سردسته این باند در استان لرستان شناسایی و با هماهنگی و نیابت قضایی، در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه توسط ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس ادامه داد: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی بود اما در مواجهه با مستندات و مدارک پلیس آگاهی این شهرستان، به سرقت طلا و جواهرات از منزل مسکونی یکی از شهروندان گنبدی به روش توپ‌زنی اعتراف کرد.

وی، ارزش طلا و جواهرات سرقت شده را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تلاش برای شناسایی دیگر همدستان این سارق و کشف سرقت‌های احتمالی این باند و نیز بازگرداندن طلاهای سرقت شده، ادامه دارد.

سرهنگ صادقی همچنین از دستگیری ۶۷ سارق و متهم تحت تعقیب مراجع قضایی در گنبدکاووس طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۵ نفر سارق سابقه‌دار بودند که به ۴۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، کابل برق و موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم، آرامش و آسایش شهروندان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

نویسنده :

نظرات
آرشیو