شناسه: 10131

08 شهریور 1403 00:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

داور از خطه گنبدکاووس انتخاب شد؛ قضاوت داور گلستانی در مسابقات پرورش اندام کشور
داور گلستانی در مسابقات پرورش اندام که در سطح کشوری انجام شد؛ قضاوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، به نقل از «گلستان ما»، بیست و سومین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان، کیش ۲۰۲۴، طی روزهای گذشته در اراک با حضور ورزشکاران و داوران برتر از سراسر کشور برگزار شد. 

در این رقابت‌ها، رامین محتشمی، داور بین‌المللی پرورش اندام از استان گلستان، یکی از داوران منتخب فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، وظیفه قضاوت را بر عهده داشت.

رامین محتشمی که اهل شهرستان گنبد کاووس است، با سوابق درخشان خود در حوزه داوری، به عنوان رئیس کمیته داوران پرورش اندام استان گلستان نیز فعالیت می‌کند. 

وی تنها داور بین‌المللی این استان است که دارای دفترچه بین‌المللی الیت پرو می‌باشد و از جمله چهره‌های معتبر و شناخته‌شده در عرصه داوری پرورش اندام کشور به شمار می‌آید.

حضور محتشمی به عنوان یکی از داوران این دوره از مسابقات، نشان‌دهنده جایگاه ویژه وی در فدراسیون و اعتبار داوران گلستانی در سطح ملی است. قضاوت دقیق و منصفانه وی در این مسابقات، مورد تحسین ورزشکاران و مسئولین قرار گرفت و بر اعتبار نام گلستان در عرصه پرورش اندام افزود.

انتهای خبر/

نویسنده :

نظرات
آرشیو