شناسه: 10147

28 شهریور 1403 00:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری: پیامبر (ص) بهترین الگو برای جهانیان است
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک هفته وحدت تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) بهترین اسوه و الگو برای همه جهانیان بلاخص امت اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، آخوند کمال غراوی روز سه‌شنبه در همایش وحدت و پیشرفت در سرزمین برادری در گنبدکاووس افزود: هر انسانی که سعادت دنیا و آخرت را می خواهد باید پیامبر (ص) را سرمشق خود در زندگی فردی و اجتماعی قرار دهد.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام نزد خداوند جایگاه والایی دارد و خداوند ایشان را رحمت العالمین برای همه انسانها قرار داده است.

غراوی همچنین با تبریک هفته وحدت تصریح کرد: اتحاد و انسجام مسلمانان‌ و دوری از تفرقه یک دستور الهی است که همه امت اسلام قرار گیرد.

وی افزود: وحدت در ایران اسلامی که به برکت انقلاب و تلاش امامین آن حاصل شده بسیار ارزشمند است و تنها مختص به هفته وحدت نیست بلکه در طول سال باید مورد توجه قرار گیرد.

غراوی ادامه داد: در جمهوری اسلامی شیعه و سنی نداریم و اقوام و مذاهب همگی در انجام آداب و رسوم خود در چارچوب شریعت اسلام و قانون الهی و کشور عمل می کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: همه مسلمانان بویژه خواص علما و مسوولان باید در سخن و عمل در راستای حفظ و تحکیم وحدت گام بردارند.

امام جمعه گنبدکاووس هم در این همایش به تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب در موضوع وحدت پرداخت و گفت: برای امت اسلامی مرزهای جغرافیایی معنا ندارد و همه مسلمانان از اقوام و مذاهب باید به این موضوع که دستور خداوند، قرآن کریم و نبی مکرم اسلام است، اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمود ترابی افزود: نتیجه اهتمام به وحدت امت اسلامی، عزت مسلمانان است که دشمنان و کفار به دنبال خدشه وارد کردن به آن هستند.

وی ادامه داد: امروز وحدت امت اسلامی باید حمایت از پرچم جبهه مقاومت و دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین باشد.

مولوی خلیل نارویی از علمای اهل سنت شرق گلستان هم در این همایش گفت: فضائل اخلاقی رسول اکرم (ص) باید به خوبی در جامعه تبیین و روشنگری شود تا دشمنان جهان اسلام نتوانند شبهه‌ای را پیرامون آن طراحی کنند.

وی اظهار کرد: همه مسلمانان جهان فارغ از قومیت، نژاد، ملیت و رنگ، پیکر واحدی در محبت، مودت، مهرورزی،وحدت،همدلی و برادری هستند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

 

انتهای خبر/

نویسنده :

نظرات
آرشیو