گروه : اخبار استان /

شناسه: 1337

04 اردیبهشت 1403 14:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس پلیس آگاهی گلستان:  علت مرگ دانش‌آموز گرگانی بر اثر مسمومیت در حال رسیدگی است

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: دانش‌آموز دختر گرگانی بر اثر مسمومیت جان خود را از دست داده که تحقیقات قضائی در این باره ادامه دارد و علت مرگ وی پس از اعلام نظر نهائی پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از تسنیم، سرهنگ مجتبی مروتی  درباره اخبار و شایعات علت مرگ دانش‌آموز دختر در یکی از مدارس شهر گرگان اظهار داشت: یک دختر دبیرستانی براساس اعلام بیمارستان به علت علائم مسمومیت در بیمارستان تامین اجتماعی گرگان فوت کرده است.

وی افزود: در این زمینه پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل شده و جسد به پزشکی قانونی منتقل و آزمایش‌های سم‌شناسی و بافت‌شناسی بر روی آن انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: پس از انجام آزمایش‌های لازم، جسد این دختر جوان به خانواده تحویل و امروز تشییع شد.

مروتی درباره شایعات مطرح شده در فضای مجازی درباره درگیری این دختر با یکی از دوستان و همکلاسی خود و مسمومیت از طرف وی افزود: خانواده این مرحومه علیه یکی از دوستان فرزند خود اعلام شکایت کرده‌اند که این موضوع در دست بررسی است.

وی اظهار کرد: پس از اعلام نظر نهائی پزشکی قانونی علت اصلی مرگ این دختر مشخص شده و این موضوع در مرحله تحقیقات قضائی است و پس از آن مشخص می‌شود.

دیروز دانش آموز 14 ساله گرگانی به علت مسمومیت با قرص گندم در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان فوت کرد و صبح امروز پیکر وی تشییع شد.

در چند روز اخیر اخباری مبنی بر احتمال مسمویت وی از سوی یکی دیگر از دانش‌آموزان به علت درگیری و اختلاف، مطرح شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو