گروه : گفتگو /

شناسه: 1775

01 اردیبهشت 1403 03:57

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

اگر پلیس از من بازجویی می‌کرد عکسم چاپ می‌شد؛  پاسخ سردار آزمون به همه شایعات

مهاجم ملی پوش ایرانیِ  و گنبدی روستوف و چهره خبرساز این روزهای فوتبال اروپا با رد تمام شایعه‌ها پیرامون خود عنوان می‌کند پلیس روسیه هیچ بازجویی‌ای از او به عمل نیاورده و این شیطنت رسانه‌ای است.

به گزارش  قابوس نامه به نقل از "ورزش سه"، در دو، سه ماه اخیر بدون اینکه سردار آزمون اظهار نظری داشته باشد اخبار زیادی پیرامون او مطرح شد که در آن از پیشنهاد آژاکس و آیندهوون خبر می‌دادند یا از ابراز علاقه‌ی باشگاه‌های مارسی، موناکو و لیورپول می‌گفت تا اینکه او در پیامی تمام آنها را رد کرد.


دیروز هم عکس منتشر شده از حضور پلیس روسیه در اردوی پیش از بازیِ روستوف مقابل روبین کازان موجب شد رسانه‌های این کشور مطرح کنند این اتفاق بخاطر تخلف آزمون در جدایی از کازان رخ داده باشد؛ مسائل مختلف مطرح شده برای آزمون موجب شد "ورزش سه" گفت‌وگوی اختصاصی با این ستاره ایرانی داشته باشد که مشروح آن را می‌خوانید:

* رسانه‌های روسی به صورت جدی و گسترده به موضوع شما و باشگاه روبین کازان پرداختند؛ در واقع مورد ادعای آنها این است شما زمان جدایی از روبین کازان در قراردادت دست بردی ولی مطمئنا شما هم صحبت‌های خاص خود را در این زمینه دارید؛ داستان این موضوع چیست؟

قبل از اینکه از روبین کازان جدا شوم بندهایی در قراردادم ذکر شده بود که می‌توانستم به صورت قانونی از روبین جدا شوم؛ ما همه چیزمان را به فیفا فرستادیم که آنها هم رای را به ما دادند؛ الان خدا را شکر بازی می‌کنم و اگر کار غیر قانونی انجام می‌دادم خیلی وقت پیش من را محروم می‌کردند؛ چیزهایی که در مورد من می‌نویسند خنده‌دار است؛ من چند روزی اینترنتم را خاموش کرده بودم و سایتی را ندیدم ولی پس از بازی برابر روبین کازان حرف‌هایی به من گفتند که خنده دار بود.

* رسانه‌های روسی مطرح کردند در محل اردوی تیم روستوف پیش از بازی روز گذشته با روبین کازان، پلیس روسیه از شما و بردی‌اُف سوال و جواب کرده که بین شما و باشگاه کازان چه اتفاقی افتاده است...

خیلی جالب است که می‌گویند پلیس آمده و از من سوال و جواب کرده است؛ عکس‌های حضور پلیس را در هتل دیدم ولی اگر از من بازجویی می‌شد قطعا عکس‌های من و پلیس کنار هم در سایت‌ها انتشار پیدا می‌کرد؛ این کارهای خودِ روبین کازانی‌ها است که قصد داشتند تمرکز من را بهم بزنند اما خدا را شکر این موضوعات را پس از بازی دیدم؛ مشکلی نیست، کارم را حرفه‌ای دنبال می‌کنم و برای تیم سابقم احترام قائل هستم.

01157826

* گفته شده شما بدون اجازه باشگاه روبین کازان و همچنین پرداخت حق و حقوق‌شان در روستوف بازی می‌کنید که ممکن است با محرومیت مواجه شوید.

من خیلی سکوت کردم چون نمی‌خواستم کاری که قانونی انجام دادم را توضیح دهم ولی الان می‌گویم چرا بدون اجازه یا با اجازه از روبین کازان رفتم؛ روز اول که به روبین کازان رفتم آنها با من جلسه گذاشتند و می‌دانستند در قراردادم ذکر شده می‌توانم به صورت قانونی پس از یک هفته حضور در اردو جدا شوم؛ بخاطر همین آنها جلسات متعددی با من می‌گذاشتند تا در روبین کازان بمانم و حتی به مترجمم گفتند 100 هزار یورو به تو می‌دهیم که سردار را قانع کنی تا در روبین کازان بماند ولی من همان جا به آنها گفتم من باید نان حلال به خانه ببرم و یک مسلمان واقعی اصلا این کارها را نمی‌کند که بخواهد این مسائل را دور بزند و برای تیمی بازی کند که دلش در آنجا نیست.
این حرف را رُک به مدیرعامل باشگاه روبین کازان گفتم که موجب شده این شایعات را در مورد من بنویسند و پشت سرم انقدر حرف بزنند؛ واقعا در روبین کازان به من دروغ می‌گفتند؛ اگر راست حرف می‌زدند شاید می‌توانستم تصمیمم را عوض کنم اما متاسفانه اینطور نبود؛ یک روز می‌گفتند قراردادی که با مدیر عامل روبین کازان بستی الان دست ما نیست و پرونده را نداریم؛ واقعا نمی‌توانستم به آن تیم کمک کنم چون دلم با آنها نبود؛ من باید نان حلال به خانه ببرم؛ آنها هم ادعا می‌کردند مسلمان هستیم ولی در یک روز، هزار دروغ می‌گفتند.

* آیا حضورت در چمپیونز لیگ، سر زبان افتادنت و بحث پیشنهادها ممکن است موجب شود روستوف اجازه رفتنت به تیم دیگری را ندهد؟

خدا را شکر روستوف مثل باشگاه‌های دیگر نیست که با آمدن پیشنهاد خیلی خوب به بازیکن خودی فشار بیاورد که بماند؛ قطعا آنها می‌خواهند به من کمک کنند ولی واقعیت این است الان هیچ پیشنهادی ندارم و اینطور نیست که رسانه‌ها خودشان می‌نویسند و تکذیب می‌کنند؛ واقعا برای من عجیب است و نمی‌دانم چرا روی من زوم کردند؛ با این زوم کردن‌ها انرژی خیلی خوبی می‌گیرم ولی واقعا راستش را بخواهید پیشنهادی از تیمی ندارم و فکر و ذکرم کمک کردن به تیم روستوف است.

* گلزنی در بازی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکو مادرید که اتفاق مهمی برای خود و غرور انگیز و جذاب برای ایرانی‌ها بود و از سوی دیگر بر یک دوره نه چندان خوبت در لیگ روسیه پایان داد؛ اتلتیکو یکی از بهترین خط دفاعی‌های دنیا را دارد ولی شما توانستی دروازه آنها را باز کنی؛ چه حسی پس از آن گل داشتی؟

خدا را شکر می‌کنم بازی با اتلتیکو گلزنی کردم؛ خیلی خوب تمرین می‌کردم به شرایط قبل برگردم و مربیان نیز کمک کردند تا به شرایط گذشته برسم؛ خیلی تحت فشار بودم و آنها را درک می‌کردم اما خُب می‌شود با تیم‌های بزرگ هم بازی کرد و گل زد؛ بالاخره باید خوب تمرین کنی تا بتوانی عملکرد بهتری برای تیمت داشته باشی؛ من هم تمام تلاشم را می‌کنم برای تیمم مثمر ثمر باشم و می‌خواهم با روستوف تا پایان فصل ادامه دهم.

01155899

* چه احساسی دارید الان نشریات معتبر دنیا از جمله گاردین، دیلی تلگراف و ... در مورد شما می‌نویسند؛ تاکنون بازیکن ایرانی نداشتیم صحبت حضورش در لیورپول باشد؛ البته شما این شایعه را رد کردید ولی برای همه موضوع جالبی است و همه می‌خواهند بدانند چه اتفاقی برای شما می‌افتد.

واقعا برای رسانه‌ها اخبار پیرامون من جالب است؛ آرزوی هر بازیکنی رفتن به تیم‌های بزرگ مثل لیورپول است ولی من پیشنهادی ندارم و تمام فکرم روستوف است.

* باتوجه به سن و سالی که داری از شرایط خوبی برای رفتن به تیم‌های بزرگ برخوردار هستید؛ چه زمانی این اتفاق می‌افتد؟؛ آیا می‌خواهی پله پله در تیم‌های اروپایی بالا بروی یا این توانایی را در خودت می‌بینی در تیم خیلی بزرگ و مشهور بازی کنی؟

قطعا دوست دارم پله پله پیش بروم، نه اینکه یکدفعه به تیم‌های بزرگ بروم که نتوانم در آنجا بازی کنم؛ واقعا به این مسئله فکر کردم؛ یک زمانی بود پیشنهادی از تیم بزرگی داشتم اما در رفتن به آنجا واقعا شرایطم خراب می‌شد و می‌دانستم ذخیره می‌شوم؛ من الان در سنی هستم که باید بازی و پیشرفت کنم؛ اکنون در روستوف خیلی خوشحال هستم؛ بهترین کادر فنی لیگ روسیه را داریم که از هر لحاظ سرتر از دیگر مربیان هستند و واقعا مربیان ما به پیشرفت جوانان کمک زیادی می‌کنند.

01142825

نویسنده :

نظرات
احمد
19 مهر 1400

سلام شما هم لینک شدین موفق باشین

آرشیو