شناسه: 2703

29 اردیبهشت 1403 19:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس میراث فرهنگی گنبدکاووس:  نمایشگاه صنایع‌دستی و نوروزگاه در برج قابوس گنبدکاووس برپا می‌شود‌

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و نوروزگاه با اجرای موسیقی زنده در ایام تعطیلات نوروز امسال در محوطه برج قابوس گنبدکاووس بلندترین برج آجری جهان برپا می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، رضا پورمهدی ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی ساماندهی محوطه برج قابوس اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و فرماندار ویژه گنبدکاووس برگزار شد و در این جلسه مقرر شد، برنامه‌ریزی سود تا نوروزگاه در ایام تعطیلات نوروز 96 در محوطه برج قابوس برپا شود.

وی ادامه داد: در این جلسه راه‌اندازی پایانه تخصصی صادرات صنایع دستی و راه‌اندازی مرکز تخصصی زیورآلات ترکمن و ایجاد بازارچه صنایع دستی به صورت دائمی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: قرار است در ایام تعطیلات نوروز  نمایشگاه صنایع دستی و نوروزگاه با اجرای موسیقی زنده در محوطه پارک قابوس برگزار شود.

وی اظهار کرد: این برنامه‌ها از 28 اسفند ماه تا 13 فرودین سال 96 در محوطه برج قابوس گنبدکاووس برپا می‌شود.

پورمهدی گفت: امروز 10 چشمه سرویس بهداشتی در ضلع شمال شرق پارک قابوس با اعتبار حدود 90 میلیون تومان کلنگ‌زنی و امیدواریم تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس رنگین‌کمان اقوام مختلف است که در کمال آرامش و وحدت و یکپارچگی و احترام گذاشتن به آداب‌ورسوم و سنن در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این امر می‌تواند بزرگ‌ترین ظرفیت گردشگری در جذب توریست و گردشگر باشد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های شهرستان و برای ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران نیاز به هتل‌های مناسب در سطح شهرستان حس می‌شود که نیاز به نگاه ویژه مسئولان کشوری دارد.

پورمهدی گفت: برج قابوس پیشانی گردشگری استان گلستان است و برای ساماندهی برج با شهرداری تعامل خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو