شناسه: 2851

30 اردیبهشت 1403 00:04

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس:  ۴۴۴ دانش‎آموز و ۹۰۷ معلم گنبدی با مجمع خیرین مدرسه‎ساز همکاری می‎کنند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس گفت: در شهرستان ۴۴۴ نفر دانش آموز و ۹۰۷ معلم وجود دارند که به عنوان خیر مدرسه‎ساز با مجمع خیرین همکاری می‌کنند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از  تسنیم از گرگان، فرج الله‌رزاقی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: امیدواریم در اسفندماه و بعد از دهه فاطمیه جشنواره خیرین مدرسه‎ساز با رویکرد مقاوم‎سازی در شهرستان و متفاوت از سال‎های گذشته برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: سعی ما بر این است خروجی این جشنواره حداقل ساخت 10 پروژه مدرسه سازی برای سال تحصیلی 1396-1397 باشد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس افزود: مدرسه حلیمه روستای «آق‎قایه» که جزو مدارس تخریبی است, خیری  آمادگی خود را برای  ساخت این مدرسه اعلام کرده ولی بدلیل دکل مخابرات در محوطه مدرسه نمیتوان ساخت و ساز انجام داد و متاسفانه نتیجه مطلوبی از رایزنی انجام شده با مخابرات نگرفتیم.

وی تصریح کرد: برای ساخت دبستان روستای «ارمی آباد» با بانک ملت به توافق رسیدیم که بزودی این پروژه شروع به ساخت خواهد شد.

رزاقی بیان دا شت: مدرسه« سازمان بارانی» را قرار بود بسیج سازندگی بسازد که تاکنون انجام نشده و خیری حاضر است تا 100 میلیون تومان برای ساخت آن هزینه کند که در حال رایزنی هستیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس ادامه داد: «سازمان چنگیزی» نیز فاقد کد است ولی سه بانو خیر آمادگی خود را برای ساخت این مدرسه اعلام کردند.

رزاقی بیان داشت: در شهرستان گنبد کاووس  444 نفر دانش آموز و 907 فرهنگی وجود دارند که به عنوان خیر مدرسه‎ساز با مجمع خیرین همکاری می‌کنند.

وی گفت: در سال جاری در روستاهایی چون آق بند, آقچلی, ایشانلر, خیرخوجه, تنگلی و غیره مدارس توسط خیرین کلنگ زنی شده که امیدواریم تا سال تحصیلی آینده مورد بهره‎برداری قرار بگیرند و 4 پروژه نیز توسط بانک‎های کشور در دستور کار قرار دارد که بنا داریم یک پروژه را جابه جا کرده و به جای آن در مهرماه سال 96 ,درمانگاه فرهنگیان را کلنگ‌زنی کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو