شناسه: 3191

29 اردیبهشت 1403 20:16

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس جلودار احقاق حقوق مردم؛ مدیریت سوارکاری در 20 سال گذشته جز تخریب و تحقیر چیز دیگری نبوده است

امام جمعه گنبدکاووس با انتقاد  از مدیریت 20 سال گذشته مجموعه سوارکاری گنبدکاووس، گفت: مدیریت سوارکاری در 20 سال گذشته جز تخریب، تحقیر و رانت خواری و فساد چیز دیگری نبوده است.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام ترابی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، افزود: ایام پایان سال یادآور رحلت فرزند امام خمینی(ره) است که ایشان در فرمایشات و وصیت نامه خود بسیار زیبا پیروی از مقام معظم رهبری را راه پیروزی دانستند.
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه ولی مسلمین جلودار خوبی است، تصریح کرد: راه بقاء بر پیمان با رهبری راه روشن است و سید احمد آقا با سفارش به فرزندانش از آنها می خواهد که در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر در این راه است.

توقع از نوه امام(ره) خیلی بیشتر است

وی با قرائت بخشی از وصیت نامه سید احمد خمینی مبنی بر اینکه " به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام کشور را می خواهند. هرگز گرفتار تحلیل های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است" افزود:توقع از فرزندان سید احمد آقا خیلی بیشتر است، نگاه مردم به آنها گلایه مندانه است و معلوم است که سید احمد آقا با بیان این حرف پیش بینی کردند که ممکن است تحلیل غلط باعث شود آنها را از راه صحیح فاصله بیاندازد.
حجت الاسلام ترابی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مدیران و دست اندرکاران ستاد راهیان نور کشور،گفت: راهیان نور بستر پشتیبانی از دفاع مقدس است، گنجی که باید استخراج شود و فناوری استخراج این گنج راهیان نور است.

20 سال سوارکاری در دست تهرانی ها بوده است

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه 20 سال سوارکاری در دست تهرانی ها بوده است، افزود: فدراسیون به صورت اجاره ای سوارکاری را به شرکت توسعه و تجهیز داده است و آنها نیز شرکتی داخلی در درون خود زدند،  آبادی را تحویل گرفتند و خرابی را تحول دادند، ما با گرفتن مدیریت سوارکاری، کورس زمستانه را با مسئولیت تربیت بدنی استان و کمیته ای برگزار کردیم و موفقیت مردم آشکار شد و دست آنها رو شد که درآمدها دارد، ولی آنها 40 هکتار باغ خرابه ای تبدیل شده، ساختمانها و فضای سبز از بین رفته است.

 برای سوارکاری طمع کردند

وی با بیان اینکه سوارکاری طی 20 ساله جز تحقیر، تخریب و رانت خواری چیز دیگری نبوده است، گفت: عدم نظارت بر عملکرد آنها، عدم احساس مسئولیت در قبال این همه حضور پررنگ مردم منطقه و استان گوشه ای از اقدامات آنها در این 20 سال است.
ترابی با اشاره به مدیریت 6 ماه در دست ورزش و جوانان گلستان و کمیته ای در کنار آن، گفت: حالا برخی طمع کردند تا با ترک تشریفات مدیریت آن را خارج کنند، آنها بدانند که این اتفاق امکان وجود ندارد ، بهتر است کاری نکنند تا مردم به جوش بیایند و حساس شوند.

کورس بهاره را در سال آینده برگزار خواهیم کرد

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه اینجا حریم، حریم مردمان انقلابی گنبدکاووس است، افزود: نگذارید حرکت دیگری اتفاق بیافتد و اینجا هم عرض می کنم که ما کورس بهاره را در سال آینده برگزار می کنیم.
وی با بیان سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجمع خبرگان رهبری، گفت: خبرگان رهبری سنگر اعتماد و تکیه نظام است و این چند سال اخیر این دیده شده است که هرگاه دولت انقلابی عمل کرده است و به منویات مقام معظم رهبری نزدیک بوده، کارهای بزرگی انجام داده ایم و هرگاه فاصله احساس شده است، کارها زمین مانده.
 در این مراسم از برگزاری آخرین نمازجمعه سال در جمعه مورخ 27 اسفند ماه در امامزاده یحیی بن زید(ع) خبر داده شد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو