شناسه: 3244

30 اردیبهشت 1403 01:20

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آخرین نمازجمعه گنبدکاووس در امامزاده برگزار می شود

با برنامه ریزی های امام جمعه و ستاد نمازجمعه شهرستان گنبدکاووس برنامه ریزی شد که آخرین نمازجمعه سال 95 شهرستان را در امامزاده یحیی بن زید(ع) برپا شود.

به گزارش قابوس نامه، این اقدام که برای اولین بار در این شهرستان انجام می شود، مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است تا به همین بهانه نمازگزاران از انوار معنوی امامزاده بهره مند و یادی نیز از شهیدان و ایثارگران شود.
نزدیک به 7 ماه از حضور امام جمعه جدید گنبدکاووس می گذرد و او توجه ویژه ای به آستان مقدس یحیی بن زید(ع) دارد، به گونه ای که در شب های شنبه در این آستان به اقامه نمازجماعت و برگزاری درس های اخلاق می پردازد و نگاه ویژه ای به برگزاری مراسم های مذهبی در این امامزاده دارد.
گفتنی است این نگاه تنها به برگزاری نمازجمعه آخر سال ختم نخواهد شد و در جلسه ستاد نمازجمعه پیشنهادهایی نیز در خصوص برگزاری نمازهای اعیاد بزرگ و مناسبتها نیز داده شد که در صورت فراهم شدن بستر های آن برگزاری آن در امامزاده به دور از انتظار نیست.

در ادامه تصاویری از جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پیرامون این مراسم را مشاهده می کنید.
امامزاده یحیی بن زید(ع) در منطقه گلستان از نگاه اقوام گوناگون مورد احترام و عزت خاصی است و هرساله در ایام نوروزجمعیت عظیمی از عاشقان و زائران برای زیارت آن حضرت به گنبدکاووس می آیند.
photo 2017 03 14 16 57 56
انتهای پیام/photo 2017 03 15 15 12 35

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو