شناسه: 3250

30 اردیبهشت 1403 02:47

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس مطرح شد؛ تدوین سند جامع پیشگیری از اعتیاد/ ارزیابی عملکرد مثبت شورا در گلستان

سند جامع پیشگیری از اعتیاد گنبدکاووس با هدف برنامه ای کار کردن و جلوگیری از موازی کار تدوین و تهیه شده است که پس از اخذ نظرات تکمیلی نهایی خواهد شد.

به گزارش قابوس نامه، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با اشاره به اینکه شورای مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان بالاترین ارزیابی و بهترین شرایط را دارد که این شورا دارای 25 کمیته فرعی است، افزود: از مسئولین می خواهم که کمیته های فرعی را جدی بگیرید وسند جامع پیشگیری از اعتیاد تدوین با هدف کار برنامه ای و جلوگیری از موازی کاری در سال 96 برای اعضاء ارسال می شود.
فرهاد شیبک در ادامه تعداد مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر در سال95 را 81 عدد عنوان کرد و گفت:این ستاد در سال 95، 14 جلسه هماهنگی برگزار کرد که عملکرد و رتبه مناسبی را در استان گلستان دارد.
دانشگاه دولتی به دانشگاه عاری از اعتیاد پیوست
رئیس دانشگاه گنبدکاووس با بیان اینکه 5 جلسه در قالب اتاق فکر ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، افزود: برنامه های منظم و هماهنگی در قالب پیشگیری از اعتیاد و آموزش مهارت هاز زندگی در خوابگاهها و سطح کارکنان دانشگاه گنبد انجام شد، که در اقدامی تازه و تفاهم نامه ای که با سازمان وزارت علوم بسته شد، دانشگاه گنبدکاووس به طرح دانشگاه عاری از دخانیات پیوست و در این طرح استفاده ازهرنوع دخانیات در خوابگاه و کارمندان منتفی است.
جانشین سپاه پاسداران گنبدکاووس نیز با اشاره به اجرای طرح شهید شوشتری از سال 94 در منطقه اسلام آباد به صورت پایلوت، افزود: به واسطه زحمات تمام دستگاهها فعالیت های بسیار خوبی در این خصوص انجام گرفت و فضا و محیط محله اسلام آباد از وضعیت آنچنین بیرون آمد، در سال 95 و 96 نیز دو محله بدلجه و خواجه عبدالله انصاری به طرح شهید شوشتری اضافه شدند.
سرگرد سید علی حسینی با اشاره به نامه نگاری های انجام گرفته در خصوص همکاری و برگزاری جلسه در راستای طرح شهید شوشتری، گفت: با توجه به نامه نگاری ها تعداد کمی از دستگاهها حضور پیدا کردند که جای گله مندی دارد و ضروری است  دستگاهها برنامه های پیشنهادی خود را در خصوص طرح شهید شوشتری ارائه دهند.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو