شناسه: 3252

30 اردیبهشت 1403 03:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس؛ گلایه از عدم حضور برخی از دستگاهها در کمیته فرعی/مصوبات شورا را جدی بگیرید

فرماندار ویژه گنبدکاووس با گلایه از برخی از دستگاهها به علت عدم حضور و نقش پررنگ در جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر و کمیته های فرعی، بر حضور و توجه به  جلسات همفکری تاکید کرد.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی با اشاره به اینکه طرح کارزار مبارزه با اعتیاد، کارفرهنگی ابتکاری، خلاقانه و منحصر به فرد است، گفت: این فعالیت انعکاس خوبی در سطح استان و کشور داشته و هماهنگی مناسبی را در حوزه همکاری دستگاهها با یکدیگر شاهد بودیم.
وی با بیان اینکه مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر را جدی بگیرید، تصریح کرد: حضور در جلسات کمیته های فرعی خیلی رضایت بخش نیست واعضاء اهتمام و توجه بیشتری در این حوزه باید داشته باشند، از برخی از رئوسای دانشگاه انتظار داریم که بیشتر و قوی تر حضور پیدا کنند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با خطاب قرار دادن دانشگاهها و تاکید بر حضور آنها در جلسات، افزود: انتظار این است که رئوسای دانشگاهها در جایگاه اتاق فکر فرهنگی و اجتماعی به ما کمک کنند، یکی از بهترین و قوی ترین اساتید را اینجا داریم اما در حوزه فرهنگی  شورا احساس نیاز داریم، ظرفیت دانشگاههای دولتی که از خانواده دولت محسوب می شود باید یار و یاور دولت باشد.
وی در ادامه افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای منتهی به سال 95 انتظار این است که حساسیت های بالاتری نسبت به مطالبات و انتظارات مردم داشته باشید، دستگاهها  بردبارتر و صبورتر با مردم برخورد کنید.

نویسنده :

نظرات
آرشیو