شناسه: 3260

30 اردیبهشت 1403 02:07

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار گنبدکاووس مطرح کرد: تقدیر از نگاه ویژه امام جمعه به مسائل شهر/ ضرورت توجه بخشداران به حوزه سوادآموزی

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: آموزش و پرورش نقش ویژه ای در ساخت انسانها دارد و دستگاهها به این اداره توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش قابوس نامه، فرهاد شیبک با بیان اینکه طی روزها و ماههای گذشته اقدامات و برنامه های مناسبی در گنبدکاووس مانند اجلاسیه نماز برگزار شده است، افزود: برنامه های خوبی در سال 95 برگزار شد که دستگاهها همکاری مناسبی داشتند، لازم است تشکر ویژه ای نیز از نگاه امام جمعه و پیگیری های ایشان در حوزه مسائل شهرستان که پیش قدم بودند و برگزاری برنامه ها را  به گرمی می پذیرند تشکر کرد، ایشان دراقدامی ابتکاری آخرین نمازجمعه سال95 را در راستای تبدیل شدن امامزادگان به قطب های فرهنگی انجام دادند.
وی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش اگر مراجعه به دستگاهی می کند، آن دستگاه نگاه ویژه ای به آموزش وپرورش داشته باشد و تلاش خود را کند برای حل مشکلات، گفت: مسئله آموزش و پرورش حائز اهمیت است و با تعلیم و تربیت فرزندان مان سرو کار دارد و نقش ویژه ای در انسان سازی و تربیت نیروی انسانی دارد.
شیبک با بیان اینکه آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی ظرفیت بالایی برخوردا است، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خیرین با جدیت دنبال شود، در حوزه مدرسه سازی گام های خوبی برداشته شده است ولی تعداد مدارس های در حال تخریب زیاد است.
معاون فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت توجه ویژه بخشداران به مسئله سوادآموزی، افزود: دستگاهها در حوزه ریشه کن کردن بی سوادی نیز نگاه ویژه ای داشته باشند و همکاری لازم با اداره نهضت سوادآموزی داشته باشند، بخشداران و دهیاران نیز در این راستا برای ریشه کردن بی سوادی پای کار بیایند.
فرهاد شیبک با بیان اینکه درسرانه کتابخانه به مشکل دچار هستیم، افزود: باید تلاش کنیم در حوزه مدارس کتابخانه ها مشکلات را حل کنیم و سرانه مطالعه را افزایش بدهیم.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو