شناسه: 3482

29 اردیبهشت 1403 20:38

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس جهادکشاورزی گلستان:  بیش از ۸۰۰ تن میوه شب عید در استان گلستان توزیع شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ تن میوه شب عید طرح تنظیم بازاردر استان توزیع شده و همچنان تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

به گزارش قابوس نامه، به نقل از تسنیم، مختار مهاجر صبح امروز در جمع خبرنگاران از فراوانی و توزیع گوشت مرغ و همچنین پرتقال و سیب مطلوب طرح تنظیم بازار تا پایان تعطیلات نوروزی و استقبال مصرف‌کنندگان در سراسر  استان گلستان خبر داد.

وی همچنین درباره میزان توزیع میوه شب عید در استان افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا دهم فروردین ماه 535 تن پرتقال و 339 تن سیب در مراکز توزیع در سراسر استان توزیع شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان تصریح کرد: همچنین در این مدت 965 تن برنج، 321 تن شکر و 260 تن گوشت مرغ در استان توزیع شده است.

مهاجر گفت: قیمت توزیع براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان گلستان که به ریاست استاندار تشکیل شد، مبلغ 3900 تومان برای هر کیلوگرم پرتقال و برای هر کیلوگرم سیب درختی 3500 تومان قیمت نرخ‌گذاری و در اختیار مصرف‌کنندگان استان قرار می‌گیرد.

وی گفت: مرحله نخست توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار شب عید در گلستان از 26 اسفند آغاز می‌شود و بیش از 2 هزار تن اقلام اساسی برای توزیع در استان تهیه و ذخیره شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان افزود: این کالاها در فروشگاه‌های دائمی تعاون روستایی و فروشگاه‌هایی مشخص در استان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو