شناسه: 3898

29 اردیبهشت 1403 20:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات:  موکب‎های استان گلستان در کربلای معلی شناسنامه‎دار می‎شوند

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گفت: موکب‎هایی که برای زائران امام حسین(ع) در کربلای معلی می‎خواهند خدمات‌رسانی کنند ساماندهی و شناسنامه‎دار می‎شوند.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم ، صفر معراجی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات برای اربعین امسال در نظر دارد موکب‎هایی که برای زائران امام حسین(ع) می‎خواهند خدمات رسانی کند را  شناسنامه‎دارکند.

وی تصریح کرد: این موکب‎ها در کربلای معلی مستقر می‎شوند و به پذیرایی و خدمات به زائران امام حسین(ع) می‎پردازند.

 رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات ادامه داد: از همه هیئت‎ها و سازمان‎های مردمی نهاد که می‎خواهد در ایام اربعین موکب در کربلا داشته باشند تقاضا داریم به ستاد عتبات و عالیات مراجعه کنند تا مقدمات آن فراهم شود تا خدمات بهتر و شایسته‎تر در ایام اربعین ارائه شود.

معراجی تاکید کرد: برای اعزام زائران به کربلای معلی در اربعین امسال 10 هزار نفر سهمیه در نظر گرفته شده است و موکب‎هایی ما نیز در کربلای معلی پذیرایی 20 هزار زائر حسینی خواهند بود.

کمک بیش از 9 میلیاردی مردم گلستان به بازسازی عتبات عالیات

وی خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی عتبات پروژه‎های مختلفی مانند صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف به عنوان پروژه بزرگ جهانی و در کربلای معلی صحن حضرت زینب(س) و ترفیع گنبد سالار شهدا را در دستور کار دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گلستان با بیان اینکه گلستانی‎ها در کمک به پروژه‎های ساخت و بازسازی عتبات و عالیات مشارکت خوبی داشتند، افزود: مردم استان گلستان تاکنون 180 خشت طلای برای بازسازی و ساخت عتبات عالیات خریداری کردند.

معراجی با بیان اینکه با مراجعه زیادی در مورد این خشت‎های بهشتی از سوی مردم استان گلستان رو‌به‌رو هستند، تاکید کرد: مردم متدین  استان گلستان در سال گذشته مبلغ 9 میلیارد و 321 میلیون ریال وجه نقد و دو کیلو 114 گرم طلا و مقدار زیادی نقره و مس برای ساخت درب حرم و دیگر پروژه‎ها به ستاد عتبات عالیات و بازسازی گلستان کمک کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو