شناسه: 441

30 اردیبهشت 1403 15:11

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بنا به اظهارات سرپرست دفتر شهری استانداری گلستان؛ قیر یارانه ای فقط به شهرهای زیر 50 هزار نفر تعلق می گیرد

سرپرست دفتر امور شهری و شورهای استانداری گلستان در مراسم معارفه شهردار گنبد، طبق قانون از تعلق قیر یارانه ای به شهرهای زیر 50 هزار نفر خبر داد و افزود: شهرهای بالای100 هزار نفر مانندگنبد و گرگان، قابلیت ها و ظرفیتهای مختلفی دارند که باید از آن در درآمد زایی و  تامین اعتبارات لازم استفاده کنند.

به گزارش قابوس نامه، محمد حمیدی با اشاره به حجم زیاد کارکنان شهرداری گنبد تصریح کرد: در حال حاضر طبق چارت سازمانی کادر اداری شهرداری باید 131 نفر باشد که در حال حاضر 309 نفر است و این امر باعث شده 60 میلیارد ریال از بودجه شهرداری که باید در امور عمران و خدمت رسانی استفاده شود صرف پرداخت حقوق و مزایای این کادر اداری شود.
حمیدی گفت: در چارت جدید برای این شهرداری، سه معاونت مالی ادرای، خدمات شهری و فنی و شهرسازی پیش بینی شده است.
وی همچنین گفت: شهرداری گنبد به نسبت سایر شهرداری استان در بحث درآمد ها عقب بوده است و نیاز است در زمان باقیمانده تلاش مضاعف برای تحقق بودجه 95 انجام شود.
حمیدی بودجه همچنین با عنوان اینکه در سه ماهه اول سال شهرداری گنبد با کاهش 30 درصدی جذب اعتبار مواجه بوده است ابراز امیدواری کرد با حضور شهردار جدید مصوبات موثری در شورا و شهرداری به تصویب برسد تا اعتبارات تامین شود.
محمد حمیدی در راستای ارتقاء دانش فنی کارکنان شهرداری به پیش بینی برگزاری 43 دوره آموزشی برای کارکنان از سوی دفتر شهری استانداری خبر داد که در حال حاضر 9 کارگاه برگزار شده است.
سرپرست دفتر شهری استانداری با تاکید بر تعامل بین شورا و شهرداری به عنوان اولویت اول در مدیریت شهری اظهار کرد: پرهیز از حاشیه و پرداختن به متن در جلسات ، اعتماد به کارشناسان شهرداری و رفتن به سوی کارهای بزرگتر شهر از الزامات حوزه مدیریت شهری است.
محمد حمیدی افزایش بودجه شهرداری را موثر در پویایی کارکنان آن دانست  و افزود: شهرداری گنبد چشم انداز درامدتی برای برنامه های خود ندارد و نیاز است در ساماندهی سکونت گاهای غیر رسمی، و حاشیه نشینی ها با همکاری دهیاری و بخشداری اثرات آن را بر مدیریت شهری کم کنند.
گفتنی است در این مراسم منصور طعنه گنبد رسما به عنوان شهرداری گنبد معارفه شد و از منصور قورچایی که مدتی به عنوان سرپرست شهرداری مدیریت این اداره را بر عهده داشت تقدیر شد.

qaboosnameh.sh 20
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو