گروه : اخبار استان /

شناسه: 4804

01 اردیبهشت 1403 15:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیر کل فرودگاه های گلستان: نخستین کاروان حجاج گلستانی ۲۵ شهریور باز می گردد

گرگان- مدیر کل فرودگاه های استان گلستان گفت: اولین گروه از زائران گلستانی حج تمتع شنبه، ۲۵ شهریور ماه به فرودگاه گرگان وارد خواهد شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان گلستان، رامین آذری با بیان این مطلب در خصوص تمهیدات فرودگاه برای بازگشت حاجیان اظهار کرد: امسال با توجه به افزایش تعداد پروازها و زائران حج تمتع، محدودیت هایی را در پذیرش استقبال کنندگان حجاج خواهیم داشت.

وی ضمن اشاره به محدودیت فضا و اماکن فرودگاهی و آیین های پرشور استقبال از حجاج در استان گلستان بیان کرد: در صورت پذیرش همه استقبال کنندگان، در هر پرواز با جمعیتی بین ۷ تا ۱۰ هزار نفر مواجه خواهیم بود که این امر باعث مختل شدن خدمت رسانی به حجاج و سایر مسافرین پروازهای داخلی خواهد شد.

وی ادامه داد: ضمن درخواست از هم استانی های عزیز برای عدم حضور و استقبال در فرودگاه و به جهت ارائه سرویس بهتر به حجاج، تمهیداتی در این مورد اندیشیده ایم.

 آذری از تهیه و توزیع کارت هایی برای هر یک از زائران خبر داد و عنوان کرد: این کارت ها قبل از اعزام حجاج در اختیار خانواده های آنها قرار گرفته و با ارائه این کارت ها فقط یک ماشین اجازه ورود به فرودگاه را خواهد داشت.

مدیر کل فرودگاه های گلستان خاطر نشان کرد: اعمال این محدودیت ها در راستای سرویس دهی بهتر به حجاج و خانواده های آنها است، لذا از شهروندان گلستانی می خواهیم تا با همکاری و رعایت این مورد، به خدمت رسانی و سرویس دهی به زائران کمک کنند.

وی توضیح داد: عملیات بازگشت حجاج گلستانی از روز شنبه ۲۵ شهریور ماه آغاز و طی مدت ده روز تا سوّم مهر ماه ۲۶ پرواز زائران گلستانی را از مدینه به گرگان منتقل خواهد کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو