گروه : گفتگو /

شناسه: 5614

10 فروردین 1403 02:22

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کارگردان جوان مستند فدائیان حرم؛ با همه سختی ها تجربه شیرینی بود/ میخواهم بازهم برای شهدا کار کنم

کارگردان جوان و گنبدی مستند فدائیان حرم ساخت این مستند را علی رغم مشکلات زیادی که به همراه داشته است شیرین عنوان کرد و گفت: اگر حمایت شود دوست دارم باز هم برای شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم کار کنم.

به گزارش قابوس نامه، فاطمه رفعتی دانش آموز گنبدی می گوید: این کار خودجوش آغاز شد و بعدها فرهنگی سپاه گنبد با استقبال از این طرح آمادگی خود را برای حمایت اعلام کرد.

qaboosnameh 3

او ادامه می دهد: مستند فدائیان حرم به نویسندگی خانم مینا دلاور،که به گوشه های از کار در شهر های دیگر، مشکلات ، ازدواج و سفر به سوریه شهید مدافع حرم بسیجی " مهدی شکوریاشاره دارد از 22 اردیبهشت ماه با همکاری آقایان مبین دلربایی و امیرمهدی گلی کلید خوردو در مسیر کار دوستان دیگر به ما پیوستند.

رفعتی می گوید: تقریبا هیچ امکاناتی نداشتیم و به خصوص روزهای بارانی خودم ک کارگردان بودم برای دوربین چتر نگه می داشتم تا آسیبی نبیند تا ماه رمضان که با فیلمبرداری فیلم دیگر همزمان شد کمی کند شد ولی به مرور کارها خوب پیش رفت تا 27 مرداد که فیلم برداری به اتمام رسید.

qaboosnameh 6

این بانوی جوان با اشاره به صرف یکماه زمان برای تدوین این مستند اضافه می کند به عنوان اولین تجربه از کار اضی هستم و اگر حمایت شوم مستند زندگی دیگر شهدا با اولویت شهدای مدافع حرم را آغاز خواهم کرد.

فاطمه رفعتی همچنین هدف و انگیزه خود از ساخت این مستند را بهبود دیدگاه برخی به مدافعان حرم عنوان و ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین در معرفی و اشاعه اهداف مقدس این رزمندگان و فدائیان حرم موفق موفق شوند.

qaboosnameh 5
qaboosnameh 2

گفتنی است این مستند برای اولین بار در سالن شهید مطهری کانون بسیج گنبد با حضور خانواده شهید مدافع حرم مهدی شکوری اکران شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو