گروه : اقتصادی /

شناسه: 5872

04 اردیبهشت 1403 11:46

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بهره‌برداری از ۴۵ طرح راه و شهرسازی استان گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی ‌گلستان از بهره‎برداری ۴۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم، حسین محبوبی اظهار داشت: این پروژه ها شامل 39 پروژه در بخش ساخت و توسعه راه‌ها، یک پروژه در بخش شهرسازی و معماری و 5 پروژه در حوزه مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان می‌شود.

به گفته وی، از 320 میلیارد ریال هزینه شده برای پروژه هایی که بناست در این ایام بهره‌برداری شوند، حدود 63 میلیارد ریال از محل منابع ملی و بیش از 162میلیارد ریال از محل استانی و 99 میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضیان در بخش مسکن است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: اجرای بیس و آسفالت ، بازسازی و روسازی ،احداث دیواره سنگی ملاتی و ابنیه فنی درحوزه راه‌های روستایی در سطح استان از جمله پروژه های اجرا شده است که در دهه فجر سالجاری از آن بهره‌برداری می‌شود .

محبوبی ادامه داد: 205 واحد مسکن مهر در قالب پنج پروژه درشهرهای بالای 25 هزار نفر به ترتیب در شهرستان‌های گرگان و مینودشت، در این ایام به هم استانی‌ها واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: همه واحدهای مسکن مهر با بهره‌مندی از تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضیان با اعتباری بیش از99 میلیارد ریال به مرحله افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: طرح جامع شهر بندرگز با صرف هزینه 332میلیون ریال از طرح‌های مهم در بخش شهرسازی و معماری است که سیاست توسعه شهر را برای افق 10 ساله تعیین و در اختیار شهرداری برای انجام امور عمرانی در شهر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو