شناسه: 6183

09 فروردین 1403 16:01

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

وزارت دفاع روسیه: آتش‌بس سوریه امروز ۱۲ بار نقض شده است

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که امروز ۱۲ بار آتش بس در سوریه نقض شده است. مرکز آشتی روسی نیز خبر داد که تروریست‌ها در غوطه شرقی وضعیت ممنوعیت آمد و شد اعمال کرده‌اند.

 

به گزارش قابوس نامه به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که امروز ۱۲ بار آتش بس در سوریه نقض شده است که یک مورد در استان حلب، ۵ مورد در لاذقیه و ۶ مورد هم در دمشق صورت گرفته است.

از سوی دیگر مرکز آشتی روسیه در سوریه امروز اعلام کرد که تروریست‌ها در غوطه شرقی ممنوعیت آمد و شد اعمال کرده اند.

سخنگوی این مرکز تأکید کرد که بر اساس اطلاعات به دست آمده، تروریست‌ها همزمان با آتش بس انسانی در غوطه شرقی ممنوعیت آمد و شد اعمال کرده اند و شهروندانی که از دستورات تروریست‌ها سرپیچی کنند با مجازات‌های سنگینی مواجه می‌شوند.

بر اساس این خبر، در طول ۵ روز گذشته از آتش بس انسانی فقط دو کودک سوری موفق شده اند از مناطق تحت اشغال تروریست‌ها خارج شوند و تروریست‌ها مانع تجمع شهروندان می‌شوند.

مرکز آشتی روسیه در سوریه روز گذشته نیز گزارش داده بود که تروریست‌ها در غوطه شرقی عملیات بازرسی خانه‌های غیرنظامیان سوری را به راه انداخته و ضمن مصادره مواد غذایی شهروندان سوری، کارت‌های شناسایی آن‌ها را نیز از آن‌ها می‌گیرند تا نتوانند از غوطه شرقی خارج شوند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو