گروه : ورزشی / ورزشی /

شناسه: 875

10 فروردین 1403 18:25

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ملی پوش گلستانی والیبال ساحلی: مسئولان گنبدی به والیبال ساحلی توجهی نمی کنند

ملی پوش گلستانی والیبال ساحلی ایران به انتقاد از کم توجهی مسئولان والیبال شهرستان گنبدکاووس نسبت به این رشته ورزشی مفرح پرداخت.

به گزارش قابوس نامه بهمن سالمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره قهرمانی تیم اوج رامسر در مسابقات اخیر والیبال ساحلی به میزبانی لنگرود گیلان اظهار کرد: سطح مسابقات همچون دوره های گذشته بالا بود زیرا تورنمنت ها به صورت منظم اجرا می شوند و بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

سالمی افزود: خداراشکر تیم ما از تجربه بالایی برخوردار است و پس از مسابقات بجنورد تمرینات خوبی انجام دادیم و به آمادگی لازم برای کسب مقام قهرمانی رسیده بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی قهرمانی را داشت یا خیر بیان کرد: در ورزش حرفه ای هیچ گاه به فرد یا اسپانسر قول قهرمانی نمی دهم زیرا ممکن است اتفاقات پیش بینی نشده ای در طول بازی ها رقم بخورد اما با توجه به تمریناتی که انجام داده بودم اعتماد به نفس بالایی داشتم و تیم را در فینال می دیدم.

وی در مورد نتایج سال جاری خود گفت: مسابقات والیبال ساحلی امسال با مدیریت فدراسیون و کمیته ساحلی نظم بسیار خوبی پیدا کرده و در چهار تورنمنتی که امسال برگزار شد در قالب تیم های دانشگاه آزاد علی ابادکتول و اوج رامسر، دو عنوان قهرمانی، یک سومی و یک عنوان پنجمی کسب کرده ام.

این ملی پوش گلستانی در ادامه به انتقاد از مسئولان ورزش شهرستان محل سکونت خود پرداخت و گفت: من ساکن گنبدکاووس هستم اما متاسفانه در این شهرستان اسپانسری وجود ندارد و ما ناچار هستیم از شهرهای دیگر در مسابقات شرکت کنیم و نیاز است هیئت والیبال این شهرستان تلاش بیشتری برای جذب حامی مالی انجام دهد.

به گفته سالمی، متاسفانه مسئولان والیبال شهرستان گنبد به رشته المپیکی و پرطرفدار والیبال ساحلی به چشم ورزش تفریحی نگاه می کنند و در نظر نمی گیرند که بازیکنان به صورت حرفه ای به این ورزش می پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور چهارشنبه گذشته در شهر چمخاله شهرستان لنگرود با قهرمانی تیم «اوج رامسر» با ترکیب بهمن سالمی و رحمان رئوفی هر دو از گنبدکاووس به پایان رسید.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو