شناسه: 8959

11 اردیبهشت 1403 10:17

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی: دانشگاه مذاهب اسلامی به دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی ارتقاء یافت

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی از بین‌المللی شدن این دانشگاه خبر داد و گفت: در شورای عالی انقلاب اساسنامه این دانشگاه بازنگری شده و این دانشگاه به دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی ارتقاء یافت.

به گزارش قابوس نامه سید محمد حسینی عصر امروز در همایش نخبگان و علمای تقریبی در برابر خیانت به آرمان‌های قدس شریف و بزرگداشت آیت‌الله تسخیری در سالن هلال احمر شهرستان گفت : این دانشگاه باید به یکی از دانشگاه‌های برتر جهان اسلام تبدیل شود و تلاش میکنیم تا به جایگاه واقعی خود رسیده و هم ردیف دانشگاه الزهرا جهان شود.

حسینی گفت: یکی از برنامه های مهم ما تربیت دانشجویان در کشور و سراسر دنیا بوده علاوه بر اینکه به لحاظ کیفی و کمی هم این دانشگاه گسترش یافته و دانشجویانی تربیت کند تا به عنوان یک مبلغ عالم و شخصیت فرزانه در برابر تفرقه افکنی محکم ایستاده و در جهان اسلام وحدت را ترویج کنند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به شخصیت جهانی مرحوم آیت‌الله تسخیری خاطرنشان کرد: مرحوم آیت‌الله تسخیری از دانش وسیع برخوردار بوده و با استفاده از مطالب قران استدلال و منطق مباحث اخلاقی خود را بیان می کردند.

وی تصریح کرد: وی در کنار مباحث اخلاقی یک مبارز جسور بوده و هرگاه علیه اسلام مطلبی بیان می شد وارد میدان شده و موضع گرفته و بیانیه صادر می‌کردند و به همین دلیل مقام معظم رهبری از وی به عنوان زبان گویای اسلام تعبیر کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو