شناسه: 898

10 فروردین 1403 00:00

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیر بورس منطقه‌ای گلستان:  بیش از ۳ میلیون سهم در تالار بورس گلستان داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه‌ای استان گلستان گفت: ۳ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۳۰۸ سهم در یک هفته گذشته در تالار بورس اوراق بهادار در استان گلستان دادوستد شد.

 

به گزارش قابوسنامه، علی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: در هفته گذشته 3 میلیون و 968 هزار و 308 سهم به میزان بیش از 7 میلیارد ریال توسط کارگزاران بورس اوراق بهادار در استان گلستان دادوستد شد.

وی افزود: ارزش ریالی سهام خریداری شده 4 میلیارد ریال و ارزش فروش سهام 3 میلیارد ریال بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای مازندران و گلستان تصریح کرد: این هفته سهام شرکت‌های صنایع آذرآب، ماشین سازی اراک و سایپا دیزل بیشترین ازرش معاملات استان گلستان را به خود اختصاص دادند.

جعفری با اشاره به اینکه شاخص قیمت نیز با 426 واحد کاهش نسبت به هفته قبل به 76 هزار و 742 واحد رسید، افزود: 41 درصد از کل سهام مبادله شده در این هفته مربوط به خرید و 46 درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی با بیان اینکه بورس به معنای کیف پول و بازاری برای دادوستد است، اظهار داشت: باید برای پاسداشت اعتماد مردم به بورس از دارایی‌هایمان به طور کامل حمایت و صیانت شود.

جعفری درباره اهمیت بورس خاطرنشان کرد: بورس به عنوان شغل دوم دارای زحمت کمتر و درآمد بیشتر است که به دستور رهبر معظم انقلاب و با اجرای اصل شاهد انقلابی در بورس کشور بودیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو