شناسه: 9357

07 اردیبهشت 1403 08:58

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

برخورد قاطع با 9 کارخانه آرد متخلف در گلستان

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان از جریمه ۹ کارخانه‌ تولید آرد در استان به جرم اعلام نکردن موجودی گندم وسبوس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی بازدید‌های نظارتی از کارخانجات آرد استان پرونده تخلف ۹ واحد تولیدی آرد به علت اعلام نکردن موجودی گندم وسبوس‌های تولیدی خود در سامانه جامع انبار‌ها ۷۱ میلیارد تومان جریمه و پرونده برای صدور رای نهایی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

علی اصغراصغری افزود: برابر ماده ۱۶ قانون تعزیرات حکومتی و همچنین قوانین مرتبط در حوزه سامانه جامع انباره ها ومراکز نگهداری همه واحد‌های نگهداری کننده انواع سبوس وگندم موظف هستند که میزان موجودی سبوس وگندم خود را وهمچنین گردش آن را به صورت ماهیانه در سامانه جامع انبار‌ها ومراکز نگهداری ثبت کنند واجرا نکردن این موضوع از مصادیق تخلف است.

او از برخورد قاطعانه با خاطیان این عرصه خبر داد و گفت: و خروج هر گونه گندم امانی دولتی بدون داشتن حواله از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی ممنوع است و در صورت فروش غیر قانونی گندم و مشاهده تخلف عرضه خارج از شبکه برابر قانون با واحد‌های خاطی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/



نویسنده :

نظرات
آرشیو