شناسه: 9375

07 اردیبهشت 1403 11:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رشد 300 درصدی درآمد گمرکات استان گلستان

مدیر کل گمرکات گلستان از افزایش میزان صادرات و واردات و رشد 315 درصدی درآمد وصولی گمرکات این استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ؛ سید ابراهیم حسینی،مدیرکل گمرکات گلستان گفت: در مدت پنج ماه اول امسال، 185هزارتن کالا به ارزش 56میلیون دلار از گمرکات استان صادر شده که به لحاظ ارزش دلاری 42درصد و از لحاظ وزنی233درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی افزود: پلی استایرن، پنیر، ید، سیمان، پوشش‌ها و رنگ، لوله پروفیل، رب گوجه فرنگی، عمده کالا‌های صادراتی استان بوده که به مقاصد عراق، ترکمنستان، قزاقستان، بلغارستان و افغانستان حمل شده است.

حسینی در ادامه اظهار کرد:در این مدت همچنین4هزار تن کالا به ارزش 13میلیون دلار شامل خط تولید، مواد اولیه و پارچه از مبدا ترکمنستان، ترکیه، چین و قزاقستان از طریق گمرک اینچه برون وارد کشورمان شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به لحاظ ارزش، 48درصد و به لحاظ وزن، 10درصد رشد داشته است.

وی در پایان با اشاره به درآمد 25 میلیارد تومانی گمرکات استان گفت:درآمد وصولی از گمرکات استان به نسبت مدت مشابه در سال گذشته افزایش 315 درصدی داشته است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو