شناسه: 9406

12 اردیبهشت 1403 18:54

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

شاید امسال هم از « بوی ماه مدرسه» خبری نباشد

استاندار گلستان : تلاش برای ایجاد شرایط آموزش حضوری ادامه دارد اما الزاما بازگشایی مدارس در ابتدای «مهر» انجام نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ؛ بعد از گذشت دو سال از فراگیری ویروس منحوس کرونا با بسته شدن مدارس و غیر حضوی شدن کلاس های درس سطح کیفی آموزش در کشور آسیب جدی دید؛ حتی در برخی از نقاط به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و گوشی های هوشمند کودکان و نوجوانان از آموزش محروم شدند.

با فراگیر شدن واکسیناسیون در سطح استان حالا گمانه زنی ها به سمت بازگشایی مدارس و دانشگاه بیش از پیش شده است.

هادی حق شناس، استاندار گلستان در جلسه ی ستاد استانی کرونا در این باره گفت: در صورت واکسیناسیون معلمان، اولیای مدارس، رانندگان سرویس مدارس و خانواده‌ها بازگشایی مدارس انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری که در استان واجد شرایط دریافت واکسن هستند تا کنون بیش از ۶۲۶ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده که بیش از ۴۶۷ هزار دُز اول را تزریق کرده اند و بیش از ۱۵۸ هزار نفر هر دو دُز واکسن را تزریق کرده اند.

حق شناس افزود: به دلیل صدمه ای که آموزش غیر حضوری به آموزش علمی کشور وارد می‌ کند تلاش برای ایجاد شرایط آموزش حضوری ادامه دارد اما الزاما بازگشایی مدارس در ابتدای مهر انجام نخواهد شد.

گفتنی است وزیر بهداشت در روز پنجشنبه 11 شهریور در سفر استانی خود به اردبیل درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گفته بود : به تناسب واکسیناسیونی که در استان ها انجام می شود دانشگاه ها در مورد حضور دانشجویان در کلاس های درس تصمیم گیری خواهند کرد ولی عمدتا سال تحصیلی آینده به روش ترکیبی خواهد بود تا هم آموزش حضوری و هم مجازی به انجام برسد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو