شناسه: 9435

10 اردیبهشت 1403 21:53

دیدگاه: 2

ارسال توسط:

نشست های «نقد آرا »؛ گامی در جهت تحول قوه قضائیه

اسپانلو،سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان: در این نشست‌ها آرای صادر شده در محاکم استان به نقد و بررسی قضات پیشکسوت و اساتید حقوق و وکلا گذاشته می‌شود و نتیجه بررسی‌ها برای بهره برداری در اختیار قضات و سایر حقوقدانان استان قرار می‌گیرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  ؛ محمود اسپانلو سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: در این نشست‌ها آرای صادر شده در محاکم استان به نقد و بررسی قضات پیشکسوت و اساتید حقوق و وکلا گذاشته می‌شود و نتیجه بررسی‌ها برای بهره برداری در اختیار قضات و سایر حقوقدانان استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: نشست‌های نقد آرا یکی از محور‌های پررنگ در سند تحول قضایی قوه قضاییه برای افزایش کیفیت رسیدگی ها است.

او از برگزاری ماهانه دو نشست نقد آرا در گلستان خبر داد و گفت: در نخستین نشست نقد آرای قضایی استان دادنامه صادر شده در یکی از شعب حقوقی گرگان با موضوع "اثبات ابراء دین" نقد و بررسی شد.

سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری در پایان اظهار داشت : حضور در محافل علمی و نقد و بررسی آرا، علاوه بر بهبود کیفیت آرای قضایی به بالندگی دادگستری و جامعه حقوقی استان و رفع چالش‌های قضایی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
هاشمی
19 مهر 1400

حالا یکی اومده حرف حسابی میزنه هی شما بیاین جلوی پاش سنگ بندازین اینقدر این حرفها رو میزنید که هاشمی رو رد صلاحیت کنند بده مگه کسی از کسی حمایت کنه حالا به نفع شما نیست میگید این بده.آره بیچاره.اگه هاشمی رد صلاحیت بشه هر جا تونستم اول رادکانا رو تخریب میکنم به هنوان سایت مخرب و حاشیه ساز.ببین کی گفتم

مدافع حقوق بشر
19 مهر 1400

جناب هاشمی اولا شما هیچ کاری از دستتون بر نمی یاد... مگه به حرف مردم که هرکس ردصلاحیت بشه، کارشناس ها خودشون میدونن چه کار باید انجام بدن و چه کسانی رو رد صلاحیت بکنند... کسی نگفت ایشون بد هستن. ایشون (هاشمی رفسنجانی) شخص محترمی هست اما بین خوب و خوب تر بابد اصلح رو انتخاب کنند و این نظر رو من و شما نمی تونیم بدیم....(شتر در خواب بیند پنبه دانه) شما برو اول سیاست رو مطالعه کن بعد بیا وارد شو و نظر بده آقای...

آرشیو