شناسه: 9499

01 اردیبهشت 1403 20:20

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

تسریع مکانیزه شدن کشاورزی در گلستان

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و جهاد کشاورزی گلستان برای پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی ادوات کشاورزی تفاهم نامه امضاء کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه؛ مکانیزه شدن کشاورزی از جمله برنامه های مهم دولت هاست تا در کشور سرعت و کیفیت کشت محصولات ارتقا یابد.رئیس اداره امور فناوری های مکانیزه جهاد کشاورزی گلستان از امضای تفاهم نامه 120 میلیارد تومانی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبرداد و گفت:این تفاهم نامه برای توسعه و ارتقاء عملکرد محصولاتی مانند گندم، جو، کلزا و نباتات علوفه‌ای در اراضی دیم استان امضاء شده است و به متقاضیان خرید ادوات کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود.

وی  افزود: در ۶ ماه نخست امسال ۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای توسعه مکانیزاسیون در بخش‌های باغی، زراعی، دام و طیور و شیلات پرداخت شده است.

خانم برزنونی با اشاره به گشایش نمایشگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی در گرگان از کشاورزان خواست: برای انتخاب ادوات و آشنایی با ماشین آلات کشاورزی به این نمایشگاه مراجعه کنند.

هفدهمین نمایشگاه ماشین‌های کشاورزی ، ادوات، تجهیزات و آبیاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان واقع در جاده گرگان به آق قلا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز به کار کرد و تا امشب از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نویسنده :

نظرات
آرشیو